Gå til innhold

SNIKTITT: Ghost Recon: Breakpoint


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt gratis hjelp fra en Ghost Recon fan her:

Teknologiselskapet heter «SKELL TECH» ikke SKULL, Cole D. Walker jobber ikke FOR selskapet men har overtatt øyen Auroa med makt, og Auroa er øya som Jace Skell CEO av Skell Tech eier og bruker som fabrikk til å produsere droner. Cole D. Walker har overtatt øya for å produsere bevæpnede droner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg spillte betaen i 15 minutter før jeg slettet den

Betaen har vell ikkje vert ute enda. Har den det da?

Alfaen var det, men uansett...

Skjønner ikke helt hvorfor du fikk Alpha i det tatt.

Er du helt blokkert? Jeg fikk invitasjon, åpen sådan som ble annonsert med brask og bram... PS4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betaen (eller alfaen) hadde sine feil, men kan ikke si at jeg merket så mye til det som blir beskrevet her. Bevegelsesystemet fungerte ganske greit. Responsen var grei. Var mye til bugs og glitcher, men det har jeg opplevd i flere alfaer til andre spill, så det overser jeg lett. F.eks. så løp karakteren min rundt uten hode,med kun to øyne og en munn! Eneste som var med beveglese, eller styring, rettere sagt, var bilkjøringen. Den var ekstremt dårlig. Men dette regner jeg også med blir fikset.

Lenke til kommentar

"Det var likevel noe med kontrollene eller hvordan det fungerte som gjorde at det aldri funket ordentlig, og alle som «døde» men kom tilbake, ble værende i en situasjon hvor de bandasjerte seg så lenge de kunne, men ble skutt ned med en gang. Det er enkelt å si «git gud» her, men med klønete kontroller og uresponsive bevegelser var det mildt sagt en frustrerende halvtime vi hadde å gjøre med."

 

Og om de bandasjerte seg så lenge de kunne, men ble skutt med en gang, så bandasjerte de seg vel ikke i noen tid?

 

Var feilen at man bandasjerte seg til man ble skutt, eller var feilen at fiender kunne skyte deg mens du bandasjerte deg?

 

Om feilen var at man bandasjerte seg uendelig, så har vel ikke det noe som helst med kontrolleren å gjøre?

 

 

 

Nå lurer jeg på.

Er ikke dette bare en videreføring av wildlands?

Samme styring og slikt?

Lenke til kommentar

"Det var likevel noe med kontrollene eller hvordan det fungerte som gjorde at det aldri funket ordentlig, og alle som «døde» men kom tilbake, ble værende i en situasjon hvor de bandasjerte seg så lenge de kunne, men ble skutt ned med en gang. Det er enkelt å si «git gud» her, men med klønete kontroller og uresponsive bevegelser var det mildt sagt en frustrerende halvtime vi hadde å gjøre med."

 

Og om de bandasjerte seg så lenge de kunne, men ble skutt med en gang, så bandasjerte de seg vel ikke i noen tid?

 

Var feilen at man bandasjerte seg til man ble skutt, eller var feilen at fiender kunne skyte deg mens du bandasjerte deg?

 

Om feilen var at man bandasjerte seg uendelig, så har vel ikke det noe som helst med kontrolleren å gjøre?

 

 

 

Nå lurer jeg på.

Er ikke dette bare en videreføring av wildlands?

Samme styring og slikt?

 

Slik jeg forstår det er det Wildlands med loot shooter mekanismer. Grå, grønn, til gull loot, hit bars og levels på fiender, ihvertfall drone-fiendene.

 

For meg virker det som det blir en Wildlands med rpg-mekanismene fra AC: Odyssey. Ikke helt det jeg så etter i et nytt Ghost Recon spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...