Gå til innhold

E-SPORT: Norske «Taiga» kjemper om en plass i The International


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ordens skyld da så gikk alle lag videre fra gruppespillet til sluttspillet, så ikke noe "holdt akkurat" til sluttspill. To runder av sluttspillet er allerede unnagjort, så nei, de møter ikke Gambit i første runda av sluttspillet. De møter Gambit i tredje runde. Og vinneren her tar ikke et langt steg mot The International, vinneren er kvalifisert til The International.

Hva som har skjedd med skribenten her vet jeg ikke, men håper noen tar en sjekk og ser om alt står bra til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ordens skyld da så gikk alle lag videre fra gruppespillet til sluttspillet, så ikke noe "holdt akkurat" til sluttspill. To runder av sluttspillet er allerede unnagjort, så nei, de møter ikke Gambit i første runda av sluttspillet. De møter Gambit i tredje runde. Og vinneren her tar ikke et langt steg mot The International, vinneren er kvalifisert til The International.

Hva som har skjedd med skribenten her vet jeg ikke, men håper noen tar en sjekk og ser om alt står bra til.

 

Takk for tilbakemeldingen. Har ryddet opp i dette nå. Kjenner ikke formatene i disse Dota-turneringene godt nok ser jeg. Skribenten tar seg en bolle og følger med på kampen klokken 14:00 for å se om han lærer seg noe nytt om Dota :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...