Gå til innhold

Fantasy Premier League 2019/20 (Ny sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abraham/Chelsea sin røde kamprekke er ikke akkurat avskrekkende. Arsenal, Manchester United, Spurs og Leicester. Er ikke akkurat noen av de lagene som er kapable til å holde nullen vil jeg si. Dvs. Abraham blir nok i laget til noen andre er mer attraktiv, mulige kandidater kan være Ings, Jimenez eller Calwin Lewin. 

Jeg tørr heller ikke å satse på Liverpool forsvarere etter nyåret da en formdupp i all fornuft henger over de og vil komme etterhvert på et eller annet tidspunkt. Dvs. De kan ikke være så godt trent som de fremstår. Hjemmekampene er jo uansett bunnsolid, men de slipper jo alltid inn et eller annet drittmål. Trent er jo ikke bare god til å forhindre mål, men kan også score og gi målgivende pasning, så han er vel god å ha uansett. Forklaringen over og prisen hans er grunn nok for meg å ikke binde opp så mye penger i forsvaret.

Endret av #Unaiout
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor FPL-tabell ikke er oppdatert? Pleier det ikke å være oppdatert et par timer etter dagen er over? Spent på å se effekten av visekaptein og innbytter (nær sagt alle i mine kompisligaer hadde Vardy som kaptein, meg inkludert). Jeg hadde Cantwell som andre innbytter ass, med 10p. -1p på Kabasele som blir byttet inn. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...