Gå til innhold

Fantasy Premier League 2019/20 (Ny sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (På 3.1.2020 den 12.45):

Har ofte glemt januar wildcardet, så kjørte det like greit tidlig nå.

"januar wildcardet" <-- Det begynner å bli noen sesonger siden dette ble endret nå. Det wildcardet man nylig fikk kan man bruke når som helst. Altså kan du bruke det i GW37 om du vil. 

Som regel er det lurt å vente med å benytte seg av dette WC'et til man vet når det blir dobbeltrunde (kanskje trippelrunde?) på noen av lagene slik at man får inn mest mulig spillere til denne runden og kjører da kjører bench boost med 15 aktive spillere. Jeg bommet stygt på dette i fjor, men sanket bra med poeng året før. 

Tror jeg kjører trippelcap på Mané eller Salah i GW24. 

Lenke til kommentar
Speltlompe skrev (5 timer siden):

"januar wildcardet" <-- Det begynner å bli noen sesonger siden dette ble endret nå. Det wildcardet man nylig fikk kan man bruke når som helst. Altså kan du bruke det i GW37 om du vil. 

Woops. Det har du selvsagt helt rett i. jeg lever i fortiden! :p

menmen det går bra. Har igjen alle bonusene til evt dobbelrunder. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men hele 6 dager mellom kampene bør tilsi at det ikke hviles særlig spillere, det er jo vanlig hviletid. Kampen i runden etter kommer litt tettere på (4), men så er det jo vinterpause. Vil tippe både Salah, Mané og Arnold spiller begge kampene i dobbeltrunden og mot Southampton, i hvert fall større sjanse for det enn at de ikke gjør det. Klopp ønsker å gjøre alt for seier i alle tre slik at han kan sikre ligagullet tidligst mulig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...