Jump to content
Maefteda

Fantasy Premier League 2019/20 (Ny sesong)

Recommended Posts

Annonse

Skjønner ikke hvordan vi skal får det til når alle de gode spillerne øker i pris for hvert år..

Finne de du ikke kommer til å ha råd til neste sesong?

Klar igjen i år. Dalte å dalte på rankingen siste 10-12 rundene sist sesong. Brente av 2. WC på et helt feil tidspunkt. Prøve å være mer taktisk, helt ut i år.

Verdt å nevne at Son er ute de to første kampene. Vertongen er neppe en reell kandidat som venstre back. Urealistisk å skrive det. Lamela har vært god i treningskampene.

Edited by Sexylubb1

Notert og endret på.

Utifra transfer-ryktene er det muligens mer endring i vente på den elleveren der. Hvordan tror du dere stiller opp om dere skulle erstatte Eriksen med Coutinho og/eller Dybala?

Vet ikke nok om dem. Poch bruker oftest lang tid på å spille nye folk inn på laget. Tipper Sissoko er inne i en treer på midten uansett hva som skjer.

Notert og endret på.

Utifra transfer-ryktene er det muligens mer endring i vente på den elleveren der. Hvordan tror du dere stiller opp om dere skulle erstatte Eriksen med Coutinho og/eller Dybala?

Ventet to kamper for å se hvordan de spiller og hvor de spiller uansett hva de heter..

3-5-2 eller 3-4-3 da folkens? Trodde jeg skulle kjøre 3-5-2 i år fra start men så ble jeg ganske "fornøyd" (spør meg igjen i morgen).. 

Leno

Robbo - Zinchenko - Digne

Salah - Sterling - Sigurdsson - Jorginho

Jimenez - King - Rashford

Edited by #Wengerout

Synes det er ekstremt vanskelig i år. Vil helst ha Rashford, Kane, Salah, Sterling og 2x pool, Digne og en fra City bak. Need more cash.

Ja herregud det er veldig vanskelig i år.. de etablerte valgene blir bare dyrere, men ingen stagnerer eller dropper. FPL Inflasjon very much?

Sånn ser laget mitt ut nå. Veldig usikker på om Kane i stedet for Sterling er rett valg.

Kane bruker jo å bruke litt tid før han kommer i gang. 

Barkley og Martial? Er de noe gode å ha på FPL da?