Gå til innhold

Tips til gode program for personlig økonomi / budsjett ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bruker YNAB (You need a budget). Fikk dette anbefalt her på forumet for mange år tilbake siden, og det har levert over alle forventninger. Har gjort underverk for økonomien.

Har brukt dette nå i nærmere 3-4 år og har det siste 1,5 årene også brukt det på en bedrift jeg eier og driver. Funker utrolig bra!

 

Anbefaler å se denne videoen, veldig forklarende og god :) 

 

Ender du opp med å bruke det, setter jeg pris på om du bruker denne henvisningslinken. Da får både du og meg en ekstra gratis måned :) 

https://ynab.com/referral/?ref=2PlgaRz5d2AL0PUJ&utm_source=customer_referral

Lenke til kommentar

Jeg brukte Google Spreadsheet og mange bruker Excel

 

Selv gikk jeg fra Excel til Google Spreadsheet i 2010.  Har ført detaljert regnskap/budget siden 2005 rett etter jeg kjøpte første bolig og så jeg måtte være veldig nøye i med kostnadene de første mange måneder, og så har det bare blitt en vane å ajourføre regnskapet i starten av hver måned.  Det gir en viss tilfredshet å få alt ført inn og se at der ikke er en eneste kr i avvik; er der det minste avvik går jeg igjennom alle posteringer igjen.  Det stammer kanskje fra den gang jeg trodde skulle bli revisor, men jeg kan bare ikke gi meg om ikke jeg får tallene til å stemme. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...