Gå til innhold

Oppo viser frem verdens første mobil med kamera bak skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lage en billigere mobil uten kamera feil vei, for de mange kundene som ikke bruker dette.

 

Enig!

 

Hadde lett vurdert en ellers topp-spekket telefon, bare uten front-kamera. Selfies, inkl video-anrop er ikke viktig for meg.

 

Godt kamera på baksiden derimot, det vil jeg ha!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

- Mulig det bare er meg, men etter det bilde på toppen av artikkelen å bedømme så er det ike rart at dem sliter med bildekvaliteten.

 

Klarsikt er stikkordet...

Den delen av skjermen som er over linsa vil gå i sort (slås av) når kameraet er aktivt. Da slipper du lysforurensning rett over linsa.

Lenke til kommentar

Ånei, dette er en Kina telefon, få den bort før de stjeler alle våre hemmeligheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Selvfølgelig blir bildekvaliteten dårlig, det blir som om du skal ta bilde igjennom en glassrute istedenfor å åpne den opp. Om de klarer å finne opp programvare som fjerner glasset ifra bildet så kanskje, men det er vel ikke verdens letteste sak....

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

- Mulig det bare er meg, men etter det bilde på toppen av artikkelen å bedømme så er det ike rart at dem sliter med bildekvaliteten.

 

Klarsikt er stikkordet...

 

 

 

 

Den delen av skjermen som er over linsa vil gå i sort (slås av) når kameraet er aktivt.

Da slipper du lysforurensning rett over linsa.

 

 

 

- Ahaa...

Så med andre ord, noe 'ala' de gamle TV'ene der man åpnet en luke når man skulle se på TV og lukket den igjen når man var ferdig.

Lenke til kommentar

Enig!

 

Hadde lett vurdert en ellers topp-spekket telefon, bare uten front-kamera. Selfies, inkl video-anrop er ikke viktig for meg.

 

Godt kamera på baksiden derimot, det vil jeg ha!

Er mange moderne telefoner med pop-up kamera.

La være å bruke dette og problemet er løst.

 

Kjekt med Faceunlock dog.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...