Gå til innhold

NAS server med gode WEB muligheter


Anbefalte innlegg

Er på tide å bytte ut min gamle nas netgear duo v2. Som har bare vert problemer med i det siste.  Men så ser jeg at det er veldig mange nye merker, som er ute på marked. Som jeg ikke kjenner til. Samt jeg er ute etter en som jeg kan installere Magento 2 (eCommerce platform). En å skrive alt hva den trenger så tar jeg en copy og paste linken in her for dem som vill lese.

 

https://devdocs.magento.com/guides/v2.3/install-gde/system-requirements-tech.html

 

Nå er det sann at jeg jobber for et verktøy butikk som bruker det. Og jeg skal hjelpe dem med å få litt orden på siden, samt gjøre at alt blir mere presentabelt ut. Så da tenkte jeg kunne ta og slå 2 fluer i en smekk. Jeg får meg en ny Nas, samt jeg kan installere Magento 2 også på den. Sann at jeg kan lære litt på egen initiativ. Ved å prøve ut ting og designe litt.

 

Så da lurte jeg på om noen av dere har noen anbefalinger.

 

Merke : samme

brukervenligheten : helst bra

lett å installere APP: Ja

Antall hardisk plasser: 2-4 holder masse det

Støynivå: helst noe som er ganske stillegående

Ellers så er jeg åpen for det meste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.synology.com/en-global/products/DS918+

 

Magento 2 og andre applikasjoner er lett å installere. Det meste finnes det egne pakker på.

NAS-en er stillegående og har nok RAM til å kjøre Magento etc.(med mulighet for oppgradering fra 4 til 8 GB)

I og med en NAS er aktuell for jobben, så antar jeg at det ikke er snakk om omfattende trafikk.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Nei det kommer ikke til å bli så stor trafikk, Mest for å lære meg å brukke den samt lage og oppdatere litt design. Og muligheten for å lage min egen side for eget bruk i framtiden (ikke magento da). Har sjekket litt på Synology sinne produkter, og de scorer veldig bra. Men ble litt usikker når jeg så det var så mange ny på marked. Samt hvis jeg husker riktig så trengte Magento minimum 2g ram for å skjøre normalt. Det var også noe som jeg ikke har tenkt på fra før. muligheten for å oppgradere ramen på en NAS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...