Gå til innhold

Ny Star Wars Jedi: Fallen Order-video viser hvordan spillet egentlig er et MetroidVania-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er et helt "OK" spill slik som Unleashed var, og ikke i nærheten av Jedi Knight: Outcast og Jedi Academy. Det ser ut til at vi har kommet til en tid hvor man ikke lenger tør å satse på noe friskt eller utfordre spillerne sine. Isteden har de valgt å gå den trygge og kjedelige veien. De fôrer spillerne med vanlige wienerpølser fra Gilde, fordi de vet at alle barn liker det...

 

EDIT: Gameplayet ser ganske tamt ut, håper jeg tar feil.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det er et helt "OK" spill slik som Unleashed var, og ikke i nærheten av Jedi Knight: Outcast og Jedi Academy. Det ser ut til at vi har kommet til en tid hvor man ikke lenger tør å satse på noe friskt eller utfordre spillerne sine. Isteden har de valgt å gå den trygge og kjedelige veien. De fôrer spillerne med vanlige wienerpølser fra Gilde, fordi de vet at alle barn liker det...

 

EDIT: Gameplayet ser ganske tamt ut, håper jeg tar feil.

 

Kunne ikke vært mer enig. Dette er alt for vanlig i bransjen nå, og spillerne kommer flokkende. Jeg hadde ikke hatt noe imot oppfølgere til spill, så lenge de hadde prøvd noe nytt i dem, men oppfølgere burde stort sett bare vært DLCer slik de gis ut nå. Hvor stor forskjell er det for eksempel på Assassin's Creed Odyssey og Assassin's Creed 2? Og de spillene kom med 9 års mellomrom og med 8 fullverdige spill imellom!

 

På andre enden av skalaen har man DLCen Blood & Wine til Witcher 3, der man får en helt ny historie, masse nytt gameplay, nye fiender, nytt gigantisk område, masse nye quests og bosser. Latterlig mye mer variasjon og endringer enn de fleste andre serier har i "fullverdige" oppfølgere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...