Gå til innhold

Final Fantasy VII Remake introduserer ny materia og fjerner noen eldre varianter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det kommer ny materia tilpasset kampsystemet tok jeg som en selvfølge. Men det jeg lurer på er om de fortsatt har det samme "programmeringssystemet" for materia, med kombinering av forskjellige effekter. Det var dette som gjorde hele spillet spør du meg, og er hovedgrunnen til at spillet fortsatt er blant de beste i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høh. hadde forventa at Materia forsvant helt jeg. Så feil kan man altså ta.

 

Hvorfor? Materia systemet er jo egentlig ganske genialt, og om noe så ville det vært naturlig og bygge på dette, ikke fjerne.

 

Path of Exile tok jo forsovidt å gjorde nettopp dette, og vil jo si det fungerte ganske så bra.

Så litt flere muligheter, men ikke fullt så ekstremt som PoE hadde jo vært gull.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Materia systemet er jo egentlig ganske genialt, og om noe så ville det vært naturlig og bygge på dette, ikke fjerne.

 

Path of Exile tok jo forsovidt å gjorde nettopp dette, og vil jo si det fungerte ganske så bra.

Så litt flere muligheter, men ikke fullt så ekstremt som PoE hadde jo vært gull.

Var jeg som trodde at det ikke ville funke så veldig med tanke på at dem går over til en aktivt slåss-system fra turbasert. Og helt enig at Materia systemet i FF7 er fantastisk, er noe av det jeg liker mest med spillet (og grunnen til at jeg håpet at remaken ville være turbasert).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Høh. hadde forventa at Materia forsvant helt jeg. Så feil kan man altså ta.

 

Forventet at Materia forsvant? Hvor gammel er du? Hvis du er ikke vokste opp med Final Fantasy VII, da skulle du ikke hatt noe du skulle sagt. Mange av oss har tross alt spilt spillet når det kom ut i 1997, og vi digger Materia og det er en stor del av Final Fantasy VII. Hvis Materia er for avansert, ikke spill spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...