Gå til innhold

I dag kan hvem som helst laste ned iOS 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil installere ios 13 så gjør følgende først.

Lag en ny icloud konto. Ikke bruk din normale icloud konto da syncing fra beta ios kan gjøre data utiljengelig hvis du går tilbake. Du kan bruke din orginale konto i appstore og itunes slik at du har tilgang til applikasjoner du har kjøpt men ikke sync mot din normale icloud konto.

2. Ta backup av telefonen i itunes før du installerer betaen. Sett passord på backupen i tilfelle du ikke har satt et passord. Da kan du gå tilbake til ios 12 og beholde dataene dine etter en rask restore.

Endret av Emigranten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er vel greit underforstått at det kun gjelder Apple enheter?

Du er bare vanskelig for å være vanskelig.

Når de lager sånne idiotiske titler så må de forvente å få idiotiske svar

Igjen, er jo underforstått hvilke devicer det gjelder. Og at «hvem som helst» sikter til at man ikke må være utvikler etc for å få tilgang.

 

Men at du og andre velger å tolke ting feil bare for å være vrange sier jo mer om dere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvem som helst kan ikke laste ned denne, og den er ikke fritt tilgjengelig. Den er bak en masse vilkår, og man må ha en Apple-enhet. Fri programvare er det heller ikke.

 

Putt mobilen inn i mikrobølgeovnen sett den på high la den stå der i 10 min "PLING" Den er klar  :)

Kun iPhone-brukere som faller for denne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de lager sånne idiotiske titler så må de forvente å få idiotiske svar

 

Jeg er enig i at media overdriver bruken av clickbart i disse dager, men i dette tilfellet skal du være nokså tett i pappen om du ikke skjønner hva det gjelder. Her kverulerer du for å kverulere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Igjen, er jo underforstått hvilke devicer det gjelder. Og at «hvem som helst» sikter til at man ikke må være utvikler etc for å få tilgang.

 

Men at du og andre velger å tolke ting feil bare for å være vrange sier jo mer om dere.

Nei, det er ikke underforstått.

 

Nå regnet jeg med det var clickbate-overskrift som overhode ikke stemte, men jeg måtte inn å sjekke at ikke Apple plutselig hadde snudd.

 

Selvsagt bør det påpekes at de lager en overskrift som lyver om innholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke underforstått.

Nå regnet jeg med det var clickbate-overskrift som overhode ikke stemte, men jeg måtte inn å sjekke at ikke Apple plutselig hadde snudd.

Selvsagt bør det påpekes at de lager en overskrift som lyver om innholdet.

Selvmotsigende much?

Du ‘regnet’ med det var en «Clickbait» overskrift, Noe som tilsier at du vet at iOS ikke kommer på andre enheter enn Apple.

 

Vil også påstå at de som er litt over middels interessert i teknologi, noe jeg anser majoriteten av tek.no sine lesere å være fint forstår den tittelen. Men det har kanskje noe med at det var Apple?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvmotsigende much?

Du ‘regnet’ med det var en «Clickbait» overskrift, Noe som tilsier at du vet at iOS ikke kommer på andre enheter enn Apple.

 

Vil også påstå at de som er litt over middels interessert i teknologi, noe jeg anser majoriteten av tek.no sine lesere å være fint forstår den tittelen. Men det har kanskje noe med at det var Apple?

 

Noen ting kommer med erfaring, men man kan fremdeles bli overrasket. I dette tilfelle så håpet jeg på å bli overrasket, men ble det likevel ikke.

 

I og med at det var snakk om Apple sitt OS som er, så vidt meg bekjent, det eneste som er utelukket pga motvije fra produsenten, og ikke teknisk begrensning, så er det klart at det er fordi det er Apple. Linux og Microsoft Windows kan man installere på selvbygd PC, det kan man ikke gjøre med MacOS, selv om det er riktig hardware i bunn.

 

Men her var uansett klagen ikke pga Apple per say, men nok en artikkel med feil tittel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hvem som helst kan ikke laste ned denne, og den er ikke fritt tilgjengelig. Den er bak en masse vilkår, og man må ha en Apple-enhet. Fri programvare er det heller ikke.

 

Kun iPhone-brukere som faller for denne.

 

Her kan du/hvem som helst laste ned ios 13beta. https://thepiratebay.org/torrent/33226010/iOS_13_beta_1_for_iPhone_XS_iPhone_XS_Max_by_UDIDActivation

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...