Gå til innhold

Strømkunder nektet å bytte strømmåler - nå dropper nettselskapet rettssaken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"beladinka": Jeg har vært el overfølsom siden 2013, så mobiler bruker jeg ikke. Mobiler gir meg brennende følelse i huden. Bruker hus telefon og kablet nett. Men uansett er naboens smartmåler VÆRRE en naboens ruter og naboens telefon, da smartmålern pulser kraftig konstant hele dagen og natta. Smartmålern kan ikke sammenlignes med mobil som er frivillig, kan slås av og som ikke gir pulset stråling slik målern gjør!

Lenke til kommentar

Just asking: hvilket forhold har dere til mobiler og basestasjoner?

 

Bruker mobilen så mye at jeg ikke tåler strålinga så godtlenger.etter en stunds bruk begynner det åstikke og klø i mobilhånda. Noen ganger klør det så mye at jeg må legge vekk mobilen.jeg kan jo skru denav når jeg vil. Smartmåleren stråler døgnkontinuerlig og kan ikke skrues av og plasseringa vurderes ikke kritisk og kangodtvære over folks senger. Hvorfor bli syk av noe du ikke har bruk for og som er samfunnsunyttig som smartmåleren. Poenget med måleren er å utsette vedlikehold og utbygging av strømnettet samt åkunne rasjonere strømmen hos folk når vi får østabil vindkraft. Hele strømbransjen er en stor mafiaorganisasjon som rasserer naturen for litt profitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men vi dropper IKKE rettsaken. Det er vi som skal saksøke strømselskapene!:) Her kan dere støtte dette: https://bidra.no/prosjekt/vi-tar-amsmålerne-for-retten--trinn-1/3af7ad9e-f4e2-4771-813f-928fa171074c?fbclid=IwAR0IITpoNE_wrOFCgfUcw0a6KvAc7xiVklzPVYsH1EK8jRcY1tNQGBAvb7EHvem vil ha en tvangsinstallert måler som stråler døgnet rundt dag og natt, som mange har meldt bivirkninger fra og som stråler mer enn mobiltelefoner?! Og i tillegg i pulser døgnet rundt hvert eneste sekund. NEI TAKK.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mot slutten av gårsdagen, onsdag 19. juni 2019, hadde Eidsiva Nett stengt strømmen til 36 husstander. Det er husstander med syke og friske, barn og gamle, folk med behov for kjøleskap til insulin, osv. Går slikt i anstendighetens navn an å gjøre av et selskap som har erkjent at det kan være tvil om lovligheten – selv når man mener at man har handlet korrekt? Her får du et kort notat fra advokatfirmaet Schjødt om saken.

Les mer i linken ovenfor...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ulovlige målere som stråler i sterke pulser og gjør mange syke!

 

Virkelig? Folk som er litt opp i åra husker vi hadde en mengde AM-sendere i Norge (lang/mellom-bølge). 

Det var ikke en kjeft som snakket om farlig stråling da; fra sendere tett inntil boligområder med en sendereffekt tusen

ganger sterkere enn en pinglete AMS-sender (FM-modulert, ca. 860 MHz).

 

Denne oversikten viser norske AM-sendere på inntil 500 kW: http://www.la9dl.no/Norske%20kringkastere/sendere-AM.html

Endret av ElmerFudd
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Men vi dropper IKKE rettsaken. Det er vi som skal saksøke strømselskapene!:) Her kan dere støtte dette: https://bidra.no/prosjekt/vi-tar-amsmålerne-for-retten--trinn-1/3af7ad9e-f4e2-4771-813f-928fa171074c?fbclid=IwAR0IITpoNE_wrOFCgfUcw0a6KvAc7xiVklzPVYsH1EK8jRcY1tNQGBAvb7EHvem vil ha en tvangsinstallert måler som stråler døgnet rundt dag og natt, som mange har meldt bivirkninger fra og som stråler mer enn mobiltelefoner?! Og i tillegg i pulser døgnet rundt hvert eneste sekund. NEI TAKK.

 

Såvidt jeg kan se bruker trønderenergi Kafka Nuri målere. Disse sender ca 10 ganger i timen.

Hvis dere skal saksøke, så sørg iallefall for å ha korrekte tall.

AIDON SENDER 2 GNG I SEKUNDET:) !!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tilfelle noen skulle være i tvil: https://www.google.no/search?q=aidon+emf+consult&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRkbj_t4TjAhWGIZoKHZSbDu4Q_AUIECgB&biw=1920&bih=963#imgrc=oo5NxFO3QMX9OM:

Og om dere fortsatt skulle vært i tvil, MÅ selv, dere vil bli sjokka og forbanna og kreve målern UT av huset:)! UT med faenskapet!

 

Har en nabo som er veldig opptatt av amatørradio og som ofte ses gående rundt i nabolaget med måleutstyr for å jakte på elektromagnetisk interferens.  Måleren hans ga riktignok utslag når den kom innenfor en halv meter fra min utendørs Aidon måler, men under alle omstendigheter godt under problematiske nivåer for den følsomme radioantennen hans og uendelig langt unna skadelige nivåer. 

 

Ikke hørt om Flydal før, men ut fra det jeg har lest på lenkene i denne tråden virker han helt ko-ko. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

I tilfelle noen skulle være i tvil: https://www.google.no/search?q=aidon+emf+consult&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRkbj_t4TjAhWGIZoKHZSbDu4Q_AUIECgB&biw=1920&bih=963#imgrc=oo5NxFO3QMX9OM:

Og om dere fortsatt skulle vært i tvil, MÅ selv, dere vil bli sjokka og forbanna og kreve målern UT av huset:)! UT med faenskapet!

 

Jeg har den utenfor, det kan du også få. Du må bare betale for det. Gjør opp for eg nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...