Gå til innhold

LG Smart-tv 70UK6950PLA "Kan ikke laste brukeravtaler"


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et problem som fører til at jeg ikke får brukt Tv'en min i det hele tatt  :nei:

 

Når jeg prøver å starte hvilken som helst app, får jeg beskjed om at "kan ikke laste inn brukeravtaler"

 

Selvfølgelig har jeg googlet dette opp ned og mente, både på engelsk og norsk og registrerer at dette er et utbredt problem hos LG. Har forsøkt alt som står rundt forbi på nettet, dvs

 

-Plugge ut TV og Internett modem (ventet 15-20 minutter) Prøvd mange ganger

-Satt tilbake til fabrikkinnstillinger ( 3-4 ganger)

-Endret DNS adresse til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4 (mange ganger)

-Prøvde å koble meg til nettet via Mobil-hotspot (Flere ganger)

-Lastet ned seneste oppdateringer (flere ganger)

 

Hva kan jeg gjøre? Ingenting fungerer. Har veldig lite lyst til å skru ned tv'en fra veggen igjen og levere den tilbake til forhandleren. Det var et stress å få den digre Tv'en inn og opp på veggen for bare 3 mnd siden :hm:

 

Det trådløse nettet er meget sterkt! Alt annet utstyr fungerer utmerket på det..

 

Håper noen har erfaringer med dette!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
spøkelset skrev (På 23.6.2019 den 18.54):

Hei. Jeg har et problem som fører til at jeg ikke får brukt Tv'en min i det hele tatt  :nei:

 

Når jeg prøver å starte hvilken som helst app, får jeg beskjed om at "kan ikke laste inn brukeravtaler"

 

Selvfølgelig har jeg googlet dette opp ned og mente, både på engelsk og norsk og registrerer at dette er et utbredt problem hos LG. Har forsøkt alt som står rundt forbi på nettet, dvs

 

-Plugge ut TV og Internett modem (ventet 15-20 minutter) Prøvd mange ganger

-Satt tilbake til fabrikkinnstillinger ( 3-4 ganger)

-Endret DNS adresse til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4 (mange ganger)

-Prøvde å koble meg til nettet via Mobil-hotspot (Flere ganger)

-Lastet ned seneste oppdateringer (flere ganger)

 

Hva kan jeg gjøre? Ingenting fungerer. Har veldig lite lyst til å skru ned tv'en fra veggen igjen og levere den tilbake til forhandleren. Det var et stress å få den digre Tv'en inn og opp på veggen for bare 3 mnd siden :hm:

 

Det trådløse nettet er meget sterkt! Alt annet utstyr fungerer utmerket på det..

 

Håper noen har erfaringer med dette!

 

Sitat

 

Hei, jeg har akkurat det samme problemet nå, fant du en løsning på det, eller måtte du bytte inn tv’en ?

 

på forhånd, takk for svar

Lenke til kommentar

Hei,

Samme problem, jeg kjøpte TVen igår. LG65B9.

Satt opp alt med internettkabel plugget i TV en. Jeg lastet også ned NRK appen igår og alt fungerte fint.
Idag skulle jeg installere TV2 Sumo og fikk beskjed om at appen ikke kunne installeres.
PRøvde da å slette NRK og fant ut at jeg ikke fikk instalert det på nytt.

Har prøvd å sette TVen tilbake til fabrikk instillinger og får nå samme feilmelding som dere.
Kan det være LG som har problemer med sin server?

Jeg har lest noe om at det kan være instillinger i router som er kalt MTU value. De har endret MTU fra 1492 til 1484 og skal da ha løst problemet. Jeg finner dessverre ikke ut hvor jeg kan endre MTU value på get routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...