Gå til innhold

Løpe fra Helsfyr til sentrum


Anbefalte innlegg

Hei,

Kan noen forklare meg hvordan jeg skal komme meg fra Helsfyr T-bane stasjon til Bussterminalen på Grønland? Ønsker å løpe denne strekningen på vei til/fra jobb, men forstår ikke hvordan. Og ja, jeg har prøvd google maps også, men forstår ikke helt veien for de som tar seg frem til fots.

 

Takker på forhånd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for hjelpen! Jeg tror Jeg klarer meg fra Vålerenga og nedover, men det er mer fra Helsfyr til Etterstad jeg ikke helt forstår. Et det gangfelt hele veien ved siden av det bilene og bussene kjører? Har kjørt buss i strekningen mange ganger men aldri lagt merke til om det er gangfelt hele veien...

Lenke til kommentar

"bredt og fint gangfelt hele veien"..? Mener vel gangvei eller fortau?

Beste må være å starte ved vestre oppgang fra T-banen (det runde bygget med Narvesen). På fortauet ved bussholdplassen der går det gangvei langs Strømsveien nedover som går under av- og påkjøringen Grensesvingen/E6 og under Ensjøveien lenger ned. Derfra er det fortau langs Strømsveien til Galgeberg og Schweigaards gate videre.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
On 6/22/2019 at 11:39 PM, IHaveADream said:

Hey,

Can anyone explain to me how to get from the Helsfyr subway station to the Greenland bus terminal? Want to run this route on the way to / from work, but do not understand how. And yes, I've tried google maps too, but don't quite understand the path for those who are walking on foot.

 

Thanks in advance!

bruk google maps!

Lenke til kommentar
On 6/22/2019 at 11:39 PM, IHaveADream said:

Hey,

Can anyone explain to me how to get from the Helsfyr subway station to the Greenland bus terminal? Want to run this route on the way to / from work, but do not understand how. And yes, I've tried google maps too, but don't quite understand the path for those who are walking on foot.

 

Thanks in advance!

eller prøv vazer

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...