Gå til innhold

SNIKTITT: Luigi's Mansion 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prumpeskvetting er ikke engang det beste ved Luigi's Mansion 3

 

 

Huff denne overskriften høres litt ut som formiddagen etter en slitsom natt på byen hvor man inntok en dårlig kebab før man la seg og våknet med en litt luftig og dårlig mage og ting gikk galt i hendelsesforløpet.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet ser bra ut, men er det noe utfordring overhodet? Vet jo at spillet er lagd for alle aldere og ikke er lagt for å være vanskelig, men E3-demoen så ut som spillet var lagt for at hjernedøde amerikanske spilljournalister skulle komme seg gjennom uten å stoppe og tenke et sekund, samt uten å ta noen skade fra fiendene.

 

"E3-demoen". ;) Det er bare en liten demo, og sannsynligvis bare i starten av spillet. Noe Dark Souls er det jo selvsagt ikke, men det er ikke ren plankekjøring heller. :)
Lenke til kommentar

 

"E3-demoen". ;) Det er bare en liten demo, og sannsynligvis bare i starten av spillet. Noe Dark Souls er det jo selvsagt ikke, men det er ikke ren plankekjøring heller. :)

 

Ja, men jeg liker ikke slike demoer som får spillet til å virke 100% hjernedødt.

Hjernedødt var det ikke. Men jeg syns det var 100% god, trygg, Nintendo-underholdning.

Lenke til kommentar

Har akkurat fullført Luigi´s Mansion på GameCube, og likte det veldig godt :) Har nummer 2 liggende på 3DS, får se om man får spillt igjennom det også på sikt før man handler inn til Switch.

 

Elsket GC versjonen, så jeg skaffet meg 3ds versjonen. Aldri blitt så skuffet noen gang. Istede for at du går igjenom hele Mansionen så spiller du baner, og du spiller de banene om igjen og om igjen. Fatter ikke hvorfor Nintendo gjorde det feilgrepet. Satser på at 3 går tilbake til orginal formelen.

Lenke til kommentar

Elsket GC versjonen, så jeg skaffet meg 3ds versjonen. Aldri blitt så skuffet noen gang. Istede for at du går igjenom hele Mansionen så spiller du baner, og du spiller de banene om igjen og om igjen. Fatter ikke hvorfor Nintendo gjorde det feilgrepet. Satser på at 3 går tilbake til orginal formelen.

Var det det første? Er nummer to i rekken lik porten av det første spillet?

Lenke til kommentar

 

Elsket GC versjonen, så jeg skaffet meg 3ds versjonen. Aldri blitt så skuffet noen gang. Istede for at du går igjenom hele Mansionen så spiller du baner, og du spiller de banene om igjen og om igjen. Fatter ikke hvorfor Nintendo gjorde det feilgrepet. Satser på at 3 går tilbake til orginal formelen.

Var det det første? Er nummer to i rekken lik porten av det første spillet?

GC versjonen er det første. Det til 3ds er helt annereldes bygd opp. Man spiller et brett gjør det man skal så blir man fraktet til profesoren for å levere fra seg spøkelsene eller hva det nå var. Så starter man på et nytt brett, gjerne samme banen som man hadde spillt tidligere men med nye mål.

Lenke til kommentar

GC versjonen er det første. Det til 3ds er helt annereldes bygd opp. Man spiller et brett gjør det man skal så blir man fraktet til profesoren for å levere fra seg spøkelsene eller hva det nå var. Så starter man på et nytt brett, gjerne samme banen som man hadde spillt tidligere men med nye mål.

Jeg var veldig utydelig. Jeg er klar over at GameCube versjonen er det første, og jeg forstod at 3Ds utgaven var skuffende nok annerledes. Det jeg lurte på om Luigi’s Mansion 2 var bygget opp på samme måte som 3Ds porten av det første :)

 

Helt elendig skrevet forrige innlegg fra min side :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det veit jeg ikke Mala for jeg har aldri prøvd 3ds versjonen av Luigis Mansion 1. Men regner med at det bare er en port over fra GC versjonen. Og Luigis Mansion 1 er helt annerledes bygd opp en 2ern av spillet. Anbefaler deg å sjekke ut en 5-10 minutter på youtube. Lettere å se hva jeg mener der en at jeg skal forklare de her på den elendige måten min:D

Lenke til kommentar

Ok..så det var Luigi's Mansion 2 du snakket om hele veien :p Jeg har faktisk spillet stående her, men føler ikke helt for å hoppe på neste runde nå rett etter å ha fullført det første. 

 

Ja var 2ern jeg blei skuffa over. Var faktisk ikke klar over at det første hadde blitt gitt ut på 3ds engang jeg??

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...