Gå til innhold

En av ti Nito-medlemmer har hørt homo-slengbemerkninger på jobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ja huff enn å måtte høre "homo" på jobb. Stakkars skjøre mennesker.

Ja huff enn å måtte høre at noen synes enkelte utsagn er fornærmende. Stakkars skjøre mennesker som blir fornærmet av at andre blir fornærmet.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nei, men så krever heller ikke vi så jævlig mye oppmerksomhet.

Har ingenting imot homofile, men synes det har blitt litt mye de siste årene.

 

De krever vel heller ikke så mye oppmerksomhet, men de vil heller ikke at legningen skal bli brukt som skjellsord, eller at folk her inne kaller det "sykt"

Lenke til kommentar

Det må virkelig ha vært vanskelig for deg.

Sa jeg det? Jeg har aldri hatt det bedre.

 

De krever vel heller ikke så mye oppmerksomhet, men de vil heller ikke at legningen skal bli brukt som skjellsord, eller at folk her inne kaller det "sykt"

At det brukes som skjellsord får de tåle.

Men å kategorisere det som en sykdom skjønner jeg at reageres på. Er ikke mer sykt å være homo enn hetero.

 

Transvestitter derimot. Å tro at man er noe annet enn man er bør kvalifisere til innblanding fra helsevesenet.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

At det brukes som skjellsord får de tåle.

Er det du som bestemmer hva folk skal tåle?

 

Men å kategorisere det som en sykdom skjønner jeg at reageres på. Er ikke mer sykt å være homo enn hetero.

 

Transvestitter derimot. Å tro at man er noe annet enn man er bør kvalifisere til innblanding fra helsevesenet.

Mange her på forumet som tror de er smartere enn de er, skal de også få innblanding fra helsevesenet?

 

Jeg tenker at man skal få la kvalifisert helsepersonell bedømme hvem som er syke, ikke tilfeldige forumbrukere eller YouTube-kommentatorer.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at man skal få la kvalifisert helsepersonell bedømme hvem som er syke, ikke tilfeldige forumbrukere eller YouTube-kommentatorer.

 

Det er tross alt ikke sååå mange år siden kvalifisert helsepersonell bedømte homofile som syke inntil det ble politisk bestemt at det er de ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Riktig, helsepersonell har lite de skulle sagt, samme med alle andre. Det virker som folk selv skal få bestemme om de trenger psykiske hjelp eller ikke, og da er man jo like langt.

 

Om du går rundt å tror at du ikke har et kjønn, og kapper av deg tissen din, eller finner ut at du vil operere inn horn i panna fordi du identifiserer deg som en okse, da er det noe galt i hodet.

 

Om du er forelska i en person av samme kjønn er jo bare barnematen i forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...