Gå til innhold

Har Ice skrudd på volte roaming?


Anbefalte innlegg

Loppa75 skrev (På 10.1.2020 den 20.57):

Jeg har en Huawei P20, og har kun VoLTE på Ice's nett.

Mens fruens Samsung har Volte på begge nett... 

Er det noen her med Huawei og Ice, som får Volte hos Telia? 

Jeg har hvert i kontakt med ICE og jeg tror det kun er Huawei P20 og pro modellen som ikke har VoLTE på Telia sitt nett. De jobber med saken men ser ikke ut som det skjer noe... Du må gjerne mase på kundeservice du også så kanskje det skjer noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går startet jeg en samtale mens jeg var på Ice's nett. Under samtalen hoppet jeg over til Telia's nett, og samtalen fortsatte med Volte og 4g. 

Så fort samtalen var over forsvant Volte symbolet. Jeg prøvde så å ringe igjen, for å se om Volte fremdels var aktiv. Men da gikk den ned til 2g... 

Huawei P20. 

Endret av Loppa75
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bombasa skrev (På 12.1.2020 den 17.55):

Jeg har hvert i kontakt med ICE og jeg tror det kun er Huawei P20 og pro modellen som ikke har VoLTE på Telia sitt nett. De jobber med saken men ser ikke ut som det skjer noe... Du må gjerne mase på kundeservice du også så kanskje det skjer noe.

Har vært i kontakt med Ice igjen, og de påstår at det skal virke. De ba meg om å gå på Narvesen og kjøpe nytt Sim kort, og prøve det.

Har ikke noe tro på at det hjelper... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...