Gå til innhold

Boeing overrasket alle: Selger 200 Max-fly til en diger Airbus-kunde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke skjønne at folk vill fly med disse flytypene på langtur, ikke pga problemer/mcas. Men på grunn av den ekstremt smale flykroppen. Kunne ikke tenkt meg noe verre. Vestlandet-Oslo i en 737 holder lenge nok.

 

Er det så mye smalere enn andre narrow-body modeller, da? Funker helt greit i tre, fire timer for min del, men jeg ville helst valgt noe annet for turer lenger enn det, om mulig.

Lenke til kommentar

Er det så mye smalere enn andre narrow-body modeller, da? Funker helt greit i tre, fire timer for min del, men jeg ville helst valgt noe annet for turer lenger enn det, om mulig.

 

Nei, men MAX er jo laget for langtur. Slik Norwegian opererer de, europa til USA osv. Helt uaktuelt for min del, tar heller konteinerskip. 

Lenke til kommentar

Nei, men MAX er jo laget for langtur. Slik Norwegian opererer de, europa til USA osv. Helt uaktuelt for min del, tar heller konteinerskip. 

 

Ja, man greier vel såvidt å få lurt dem over dammen. Håper Norwegian i det minste har valgt en romsligere setekonfigurasjon for disse turene enn Ryanair har i sine 737. N bruker da likevel Dreamliner på de fleste av disse lange rutene. Heldigvis.

Lenke til kommentar

Ja, man greier vel såvidt å få lurt dem over dammen. Håper Norwegian i det minste har valgt en romsligere setekonfigurasjon for disse turene enn Ryanair har i sine 737. N bruker da likevel Dreamliner på de fleste av disse lange rutene. Heldigvis.

 

De har faktisk mindre! Nå flyr jeg sjeldent med noen av de, men jeg flydde nettopp wizzair(dessverre) og det var galskap. Ser de legger seg på samme "nivå" om ryanair, 30". Mens Norwegian sine max er helt nede på 29"! 

 

Som sagt, send meg heller i ein container. 

Lenke til kommentar

De har faktisk mindre! Nå flyr jeg sjeldent med noen av de, men jeg flydde nettopp wizzair(dessverre) og det var galskap. Ser de legger seg på samme "nivå" om ryanair, 30". Mens Norwegian sine max er helt nede på 29"! 

 

Jøss, da er det kanskje hukommelsen som spiller meg et puss. Jeg opplevde Norwegian sine 737 som romsligere enn Ryanair. Nå ser jeg at begge operatørene har satt opp sine 737 med 189/186 seter. (Kun Norwegian har noen med 186)

 

Uansett er det ikke noe som egner seg for langtur. Helt enig.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...