Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svigermor har nok vært med å ødelegge forholdet vårt


Anbefalte innlegg

Da ble det slutt. Samboer flyttet ut for en uke siden, og jeg er så langt nede. Vi kom fram til at dette var den eneste løsningen, da vi krangler konstant for tiden. Svigermor har prøvd lenge å sabotere. Hun har vært sykelig sjalu på meg siden dag 1, og hun har vært bitter, eiersyk, og maktsyk i forhold til min samboer. Hun har valgt å utestenge meg på flere arrangement hun har invitert samboer på, og hun har spredd rykter, snakket nedlatende om meg til resten av slekta deres. Hun har kommet alt for ofte på besøk og rett og slett invadert livet vårt. Samboer tør ikke å si nei, fordi han er redd for at moren blir sint. Ofte har jeg ikke vært i form når hun har sittet på besøk, alt for henne som vanlig! Svigermor har hele livet vært singel, og hun har verken kontakt med mor, far til sønn, eller tanter og onkler. Hun har kun kontakt med sin far! Hun fikk samboer som veldig ung, og har vært alenemor samt hatt et veldig tett og usunt forhold til sin sønn i alle år!

 

Hun driver terror stille, og hun er en mester i å operere i det skjulte. Hun er overdreven hyggelig og falsk når min familie er til stede, men når både jeg og samboer er her, er hun veldig flink til å drive med herseteknikk. Hun er veldig flink til å late som om hun ikke hører hva jeg sier, slik at jeg må fortelle på nytt slik at poenget av historien kommer helt bort. Etterpå later hun som hun ikke forsto hva jeg sa, så ler hun gjerne, eller så avviser hun meg eller skifter tema rett foran samboer og meg. Ofte ser hun på samboer med et blikk som kunne håne mens jeg prater om noe, men hun later som ingenting etterpå. Samboer blir veldig usikker selv, og tar gjerne mor sitt parti ovenfor meg.

 

Nå er jeg gravid, og skal føde i Oktober. Hun har siden jeg ble gravid vært veldig vanskelig å ha med å gjøre. Hun har ikke gledet seg stort, og hun har vært veldig negativ til alt jeg har kjøpt, fordi hun mener jeg bruker for mye penger på klær osv. Selv har hun ikke bidratt med noe, og hun har ingen interesse av det senere heller. 

 

Samboer feiret jul med svigermor i fjor, jeg satt hjemme alene. I tillegg lå han over til henne, fordi det måtte han gjøre vært år! Jeg har aldri vært så langt nede noen gang som den julen. Det var svigermor sin måte å straffe meg på grunnet noe som skjedde tidligere, noe som ikke var min feil i det hele tatt. Har dessverre ikke noe familie selv, så er helt alene. Har kun ei søster som er utviklingshemmet. 

 

Samboer ruser seg mye. Har nå blitt fratatt førerkort av lege, og han er tvingt til å gå i behandling. Han sprekker ofte, og jeg blir gal! Snakket med svigermor om dette, og hun mente jeg overdrev og det var meg det var noe galt med ikke han! Hun ser ikke at sønnen har et alvorlig problem. Dette har resultert i at samboer ikke har tatt problemet alvorlig nok, fordi hans mor mener jo at jeg overdriver.. Det er jo ikke unormalt å drikke fra morgenene til neste morgen..

 

Vi har et flott hus sammen, og hun kommenterer hele tiden hvor mye penger jeg bruker på ditt og datt, og hun liker å legge seg borti vår private økonomi. Hun er veldig sjalu på alle fine tingene jeg har, og hun hinter ofte om at hun ønsker seg det samme, og ofte har hun vært såpass frekk at hun har spurt om å få møbler som står i huset, og samboer har sagt ja uten at jeg har vært enig.. 

 

Nå tok det helt av for ikke så lenge siden. Jeg ble fortalt av henne at jeg var en bortskjemt drittunge, som ikke fortjente en dritt siden jeg er sykmeldt og ikke kan jobbe mens jeg er gravid. Hun mener at jeg burde skammes over å sitte hjemme å motta penger, fordi selv om jeg er syk så kan jeg alltids jobbe ifølge henne! Samboer sier aldri imot henne, og det skuffer meg mest. 

 

Får ikke så lenge siden fikk jeg vite at hun hadde baksnakket med til resten av familien. Hun hadde spredd rykter om moren min, og private problemer i familien min, og om helsetilstanden min et nært familiemedlem. Hun har også snakket nedlatende til meg grunnet jobbsituasjonen min, og det var som om de fryste meg ut når de kom på besøk. Jeg forsto med en gang at svigermor hadde spredt gift om meg! 

 

Er helt ødelagt. Føler meg som dritt. Ser ikke vitsen med noe som helst lengre. 



Anonymous poster hash: ab561...c81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...