Gå til innhold

World War 3 EA


Anbefalte innlegg

Omnia vincit amor skrev (13 minutter siden):

Ganske utrolig at de lanserer spillet i F2P også er det dette som er det store problemet.. De burde seriøst ha fikset dette før de lanserte dette til det.. 

Og å vente 30 minutter på å spille et spill... Det gidder jeg rett og slett ikke. 

Merker det snart blir avinstallert.

At det er litt problemer første dagen regnet jeg nesten med, men det har nå gått 3 dager. Det kommer heller ingen info fra de om de gjør noe for å fikse problemene.

Dette er siste Tweeten de har lagt ut :nei:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheKims skrev (4 minutter siden):

At det er litt problemer første dagen regnet jeg nesten med, men det har nå gått 3 dager. Det kommer heller ingen info fra de om de gjør noe for å fikse problemene.

Dette er siste Tweeten de har lagt ut :nei:

 

Sjekket twitter tråden.. Ikke mange som var særlig begeistret for den halgen men heller det faktum at spillet ikke fungerer.. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (21 minutter siden):

Ganske utrolig at de lanserer spillet i F2P også er det dette som er det store problemet.. De burde seriøst ha fikset dette før de lanserte..

Og å vente 30 minutter på å spille et spill... Det gidder jeg rett og slett ikke. 

Merker det snart blir avinstallert.

Ser den. Har fått gamet i hele helgen, min oppskrift er: Verifiser spillfiler i WW3 Launcher først(IKKE i Steam), når Fetching Data dukker opp vent 20-30sek før du trykker Try again. Funker det ikke på første så kommer jeg inn på andre forsøk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
JetzBullet skrev (25 minutter siden):

Ser den. Har fått gamet i hele helgen, min oppskrift er: Verifiser spillfiler i WW3 Launcher først(IKKE i Steam), når Fetching Data dukker opp vent 20-30sek før du trykker Try again. Funker det ikke på første så kommer jeg inn på andre forsøk.

Kom faktisk inn nå.. Det etter å ha prøvd i minst en time. 

Eller har jeg det? Er dette en slags loading screen? 

image.thumb.png.321248cd5eacc79f731ecd6d53f4db1a.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
JetzBullet skrev (23 minutter siden):

Ser den. Har fått gamet i hele helgen, min oppskrift er: Verifiser spillfiler i WW3 Launcher først(IKKE i Steam), når Fetching Data dukker opp vent 20-30sek før du trykker Try again. Funker det ikke på første så kommer jeg inn på andre forsøk.

Blir kicket ut på andre forsøk, så funket ikke her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Måtte alt + f4 etter å ha sittet og ventet for at den skjermen der skulle endre seg altså.. Herregud for et rot. 

  

JetzBullet skrev (41 minutter siden):

Ser den. Har fått gamet i hele helgen, min oppskrift er: Verifiser spillfiler i WW3 Launcher først(IKKE i Steam), når Fetching Data dukker opp vent 20-30sek før du trykker Try again. Funker det ikke på første så kommer jeg inn på andre forsøk.

Jeg får error 40302 når jeg prøver å vente i 20 - 30 sekunder.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
JetzBullet skrev (Akkurat nå):

Da prøver du 10-15sek. Er inne å spiller ww3 nå. 

Ellers takk. Jeg tror faktisk ikke jeg gidder å sitte enda en time for å prøve å spille dette spillet. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (17 minutter siden):

Ellers takk. Jeg tror faktisk ikke jeg gidder å sitte enda en time for å prøve å spille dette spillet. 

Skjønner.

Vent heller til neste helg, kanskje de har fått fikset dette sabla rotet sitt.

Har fått spilt masse så jeg skal ikke klage. Klart å krabbe opp til LVL 46.

1746976865_WW3LVL46.thumb.png.aee039ee76fe4d21545510cba2a62cab.png

 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (27 minutter siden):

Slik jeg forstår det skal det være gratis fra nå av.. 

Aha, jeg hadde fått det for meg at det skulle være en kort gratis open beta av en eller annen grunn, men da får jeg eventuelt gi det et nytt forsøk når alle problemene er fikset heller 🙂

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Avero skrev (1 minutt siden):

Aha, jeg hadde fått det for meg at det skulle være en kort gratis open beta av en eller annen grunn, men da får jeg eventuelt gi det et nytt forsøk når alle problemene er fikset heller 🙂

Når enn det skjer 🤣

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Klarer å komme meg inn i spillet nå og spilte en veldig kort TDM runde.. Var jo gøy men alle de tekniske problemene overskygger helt hele opplevelsen. Første gangen jeg klarte å komme meg inn i main screen så fikk jeg error 151 gang etter gang etter gang. Nå har jeg altså restartet spillet, klart å komme meg i main scree og har fått spilt en runde.. Så får jeg den overnevnte meldingen.. 

Veldig lyst til å prøve ut spillet.. Devs.. Fiks disse problemene for pokker.. 

Okei. Fant muligens en løsning.. Velge kart / modus, og ikke alt på en gang.. Da kom jeg meg inn på en server.. 
Virker nå som dette kanskje bare var ren flaks og at dette ikke hjalp

Første inntrykket mitt av selve spillet er blandet. Spillet føles veldig, veldig early access. Grafikken føles veldig firkantet om det gir mening? 

Gunplay synes jeg faktisk føles helt greit. 

JetzBullet skrev (På 2.10.2022 den 19.57):

Skjønner.

Vent heller til neste helg, kanskje de har fått fikset dette sabla rotet sitt.

Har fått spilt masse så jeg skal ikke klage. Klart å krabbe opp til LVL 46.

Har du en hemmelighet du ønsker å dele med klassen for å komme inn i lobbyer? :p 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (3 timer siden):

Klarer å komme meg inn i spillet nå og spilte en veldig kort TDM runde.. Var jo gøy men alle de tekniske problemene overskygger helt hele opplevelsen. Første gangen jeg klarte å komme meg inn i main screen så fikk jeg error 151 gang etter gang etter gang. Nå har jeg altså restartet spillet, klart å komme meg i main scree og har fått spilt en runde.. Så får jeg den overnevnte meldingen.. 

Veldig lyst til å prøve ut spillet.. Devs.. Fiks disse problemene for pokker.. 

Okei. Fant muligens en løsning.. Velge kart / modus, og ikke alt på en gang.. Da kom jeg meg inn på en server.. 
Virker nå som dette kanskje bare var ren flaks og at dette ikke hjalp

Første inntrykket mitt av selve spillet er blandet. Spillet føles veldig, veldig early access. Grafikken føles veldig firkantet om det gir mening? 

Gunplay synes jeg faktisk føles helt greit. 

Har du en hemmelighet du ønsker å dele med klassen for å komme inn i lobbyer? :p 

Som nevnt lengre oppe, kjør en Verifiser spillfiler i WW3 Launcher, når Fetching Data dukker opp venter jeg 20-30 sek, kommer jeg ikke inn på første forsøk så funker det som regel på andre forsøk. Andre får det til med 10-15 sek.

Grafikken synes jeg er helt ok, spiller på en 4K 120Hz OLED tv. Synes ikke det er firkantet.

Gunplay blir mye bedre når man får løst ut utstyr til våpen som reduserer vertikal/horisontal rekyl (20%). Alt etter hvordan våpenet oppfører seg.

Vedlikehold pågår:thumbup:

400759173_ww3vedlikehold.png.78d85891ab4274404239911714c85394.png

 

Endret av JetzBullet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
JetzBullet skrev (3 minutter siden):

Som nevnt lengre oppe, kjør en Verifiser spillfiler i WW3 Launcher, når Fecthing Data dukker opp venter jeg 20-30 sek, kommer jeg ikke inn på første forsøk så funker det som regel på andre forsøk. Andre får det til med 10-15 sek.

Tror du misforsto her. Jeg snakker om å kommer seg inn på spillserverne fra main menu. Ikke de første problemene med hva enn det het. Altså når du ser etter quick match eller custom play. Men antar det kun er å vente tålmodig på at man kommer seg inn på serveren..

Får se om jeg forsetter å spille eller venter til de pusser opp spillet yterligere. Synes det var ganske tynt på flere fronter og har andre spill jeg setter høyere listen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
JetzBullet skrev (20 minutter siden):

Sorry. Ingen fix på det.

Kjører kun Custom play på Tactical Ops med alle kartene. TDM er kjedelig.

Fort gjort kamerat 😁

Den er grei. Synes også TDM var kjedelig. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...