Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi det en sjangse til?


Anbefalte innlegg

Jeg og eksen min har vært av og på i et år nå. Vi har vært med kverandre hver dag og oppfører oss egentlig som vi er sammen. Har vært vekke fra hverandre en stund nå og igår sa han at han vil prøve på nytt. Han har visst heile tida at eg liker han, og han sier heile tiden han er glad i meg, og at når vi har vært vekke fra kverandre merker han at han liker meg. Men eg er redd for å bli såret for eg har nå begynt å få de mykje bedre og merker eg ikke tenker så mye på han. Burde eg gi det en sjangse til? Vi slo opp pga at jeg reiste i forsvaret og da blei det for mye for begge to fordi vi savnet hverandre, og da blei de bare styr siden vi kanskje ikke stolte 100% på hverandre



Anonymous poster hash: 2ab4c...492
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ingen som kan gi deg svar på dette - det er kun du som kan føle på følelsene.

 

Jeg lurer egentlig på hvorfor dere har vært on/off i et år? For meg høres det ikke ut som dere er stupforelsket, men er i et avstandsforhold som dere begge er komfertable med, siden dere ikke har kommet lenger på et år. Ble det for nært å være kjærester? Det er alltid en grunn til at det ikke fungerer, og av en eller annen årsak så romantiserer vi forholdet til eksen. Har du tenkt på alle de tingene som ikke var bra, og kanskje litt av årsaken til hvorfor dere gjorde det slutt? Og hvis dere skal bli sammen igjen, kommer det til å gjenta seg?

 

Noen spørsmål å stille seg. Men dere har gått fra hverandre, og har siden vært on/off i ett år, uten å komme videre. Du er også så usikker på dette at du velger å "spørre publikum". Hadde du vært forelsket, så hadde dere kanskje vært nærmere for lenge siden....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker for meg mest som at dere ikke får nok tid sammen! At dere trenger mer tid sammen enn det dere økonomisk og ambisjonsmessig har råd og tid til. Så da må dere ta noen valg.

 

Jeg ville holdt ut, har du et bra forhold gående, er det verdt å vente på til livet roer og stabiliserer seg litt. Dumt å kaste et bra forhold på sjøen, de vokser ikke på trær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker for meg mest som at dere ikke får nok tid sammen! At dere trenger mer tid sammen enn det dere økonomisk og ambisjonsmessig har råd og tid til. Så da må dere ta noen valg.

 

Jeg ville holdt ut, har du et bra forhold gående, er det verdt å vente på til livet roer og stabiliserer seg litt. Dumt å kaste et bra forhold på sjøen, de vokser ikke på trær.

Klart de gjør. Ikke tvihold på noe som er dødt. Ikke fall for the sunken cost fallacy. 

 

Når det er sagt så høres det ut som om TS er forelsket. Følg hjertet ditt TS!

Lenke til kommentar

Jeg og eksen min har vært av og på i et år nå. Vi har vært med kverandre hver dag og oppfører oss egentlig som vi er sammen. Har vært vekke fra hverandre en stund nå og igår sa han at han vil prøve på nytt. Han har visst heile tida at eg liker han, og han sier heile tiden han er glad i meg, og at når vi har vært vekke fra kverandre merker han at han liker meg. Men eg er redd for å bli såret for eg har nå begynt å få de mykje bedre og merker eg ikke tenker så mye på han. Burde eg gi det en sjangse til? Vi slo opp pga at jeg reiste i forsvaret og da blei det for mye for begge to fordi vi savnet hverandre, og da blei de bare styr siden vi kanskje ikke stolte 100% på hverandre

 

 

Anonymous poster hash: 2ab4c...492

Hvis dere har vært av og på, er det virkelig et sunt forhold?

 

Og hvis du føler at du stadig får det bedre uten ham, tror du ikke det er bedre for deg å gå videre?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

 

Jeg og eksen min har vært av og på i et år nå. Vi har vært med kverandre hver dag og oppfører oss egentlig som vi er sammen. Har vært vekke fra hverandre en stund nå og igår sa han at han vil prøve på nytt. Han har visst heile tida at eg liker han, og han sier heile tiden han er glad i meg, og at når vi har vært vekke fra kverandre merker han at han liker meg. Men eg er redd for å bli såret for eg har nå begynt å få de mykje bedre og merker eg ikke tenker så mye på han. Burde eg gi det en sjangse til? Vi slo opp pga at jeg reiste i forsvaret og da blei det for mye for begge to fordi vi savnet hverandre, og da blei de bare styr siden vi kanskje ikke stolte 100% på hverandre

 

Anonymous poster hash: 2ab4c...492

 

 

Stoler du på han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...