Gå til innhold

FEATURE: Dette er de største nyhetene fra E3 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høydepunktet mitt var faktisk et spill dere ikke har nevnt.. Microsoft Flight Simulator!

 

Samme her. Dere nevner "FIFA 2020" som et "høydepunkt", som er egentlig ganske komisk. At nytt FIFA spill kommer hvert år er like sikkert som at det blir sommer hvert år... Kjedelig.

 

MFS derimot, en franchise som har eksistert siden 80-tallet, og var kjernen i MS i deres yngre dager.. De fleste trudde de hadde lagt ifra seg flight sim dagene også plutselig overrasker de alle med et nytt tilskudd!! Første sim-spill siden FSX i 2006. DET er nyheter det. 

 

Legg merke til at trailer til MFS 2020 hadde flere views enn selv Halo på YouTube.. =) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ReDDgFfWlS4

Endret av Frode789
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt Keanu Reeves-hypen om dagen. Joda, han virker som en trivelig fyr og er en helt grei skuespiller som har vært med i noen ok filmer, men det er også det. At han er med i Cyberpunk tilfører ingenting for min del.

 

Baldur's Gate 3 virker mer som et Lovecraft-inspirert spill enn et tradisjonelt fantasy-rollespill. Jeg regner med gameplayet blir lignende originalen og etterligninger som Divinity: Original Sin, i så fall er jeg ikke interessert. Synes disse spillene er utrolig knotete å spille.

 

FF7-remaken ser meget lekker ut. At Midgar kommer til å føles riktig er jeg ganske trygg på nå, så jeg er mer spent på kampsystemet. Det ser visuelt imponerende ut, men når jeg ser nøye på klippene så virker det som om han som spiller stort sett hamrer på samme knappen hele tiden frem til han trigger den turbaserte modusen, så jeg er usikker på hvor gøy det faktisk blir.

Lenke til kommentar

Høydepunktet mitt var faktisk et spill dere ikke har nevnt.. Microsoft Flight Simulator!

Det er Gamer vi snakker om her. At de sover i timen er vel ikke akkurat sjokkerende. Flight Simulator var det klart mest imponerende som ble vist fram på E3. Noe av det eneste verdt å nevne, egentlig. Resten av det potensielt interessante var jo bare CGI, så teller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt Keanu Reeves-hypen om dagen. Joda, han virker som en trivelig fyr og er en helt grei skuespiller som har vært med i noen ok filmer, men det er også det. At han er med i Cyberpunk tilfører ingenting for min del.

 

Baldur's Gate 3 virker mer som et Lovecraft-inspirert spill enn et tradisjonelt fantasy-rollespill. Jeg regner med gameplayet blir lignende originalen og etterligninger som Divinity: Original Sin, i så fall er jeg ikke interessert. Synes disse spillene er utrolig knotete å spille.

 

FF7-remaken ser meget lekker ut. At Midgar kommer til å føles riktig er jeg ganske trygg på nå, så jeg er mer spent på kampsystemet. Det ser visuelt imponerende ut, men når jeg ser nøye på klippene så virker det som om han som spiller stort sett hamrer på samme knappen hele tiden frem til han trigger den turbaserte modusen, så jeg er usikker på hvor gøy det faktisk blir.

 

Idolizing is for idiots!

Og verden er full av dem

Lenke til kommentar

Jeg savner stoff fra messegulvet. Intervju med utviklere av spill som ikke er AAA. Jeg vil ha stoff om spill som ikke alle vet kommer.

 

Det er mulig det er jeg som begynner å bli gammel. :)

 

Fine forslag det. Takk for tilbakemeldingen. :) I bunn og grunn er det lite fokus på ukjente spill under E3 generelt, dessverre - ikke bare for oss, men for selve messa. Tenkte du intervju i videoform eller tekstform? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...