Jump to content
AfterGlow

Fortnite ble nesten kansellert av tidligere Epic-sjef

Recommended Posts

"Som produksjonssjef på den tiden ville ikke det spillet ha møtt min standard for hva vi burde ha fortsatt å jobbe med"

Så flaks at kids har den desidert laveste standarden i samfunnet da.

Forstålig, fortshite er bare ett casual-spill for barn.

Det er jo bare unge folk som spiller det fordi de ikke vet hva ett kvalitetsspill er.

Forstålig, fortshite er bare ett casual-spill for barn.

Det er jo bare unge folk som spiller det fordi de ikke vet hva ett kvalitetsspill er.

Takk for at du kaller meg ung :) Er 36 og spiller det sammen med et par kamerater som er 35 og 29 :)

Morsomt å høre folk bashe dette spillet. De fleste som gjør det har brukt lit for mye tid i dette spillet kanskje? Du syntes at det ikke var dårlig når du først prøvde det? Hvorfor skal folk sparke til spill de har likt?

Morsomt å høre folk bashe dette spillet. De fleste som gjør det har brukt lit for mye tid i dette spillet kanskje? Du syntes at det ikke var dårlig når du først prøvde det? Hvorfor skal folk sparke til spill de har likt?

De holdningene som er visst i denne tråden, er langt mer barnslig enn spillerbasen for Fortnite.

For alt i verden, jeg liker ikke spillet selv, men jeg kan i det minste forstå at de må ha gjort noe rett for at Fortnite skal bli den megasuksessen som det har blitt.

Edited by IT-Henrik

Takk for at du kaller meg ung :) Er 36 og spiller det sammen med et par kamerater som er 35 og 29 :)

36 er bare barnerompe saker, ekte kvalitets spill spilles bare av de som er 85 og eldre.