Gå til innhold

Facebook skal rangere kommentarer og innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må vi lære oss hvilke kommentarer som trigger brukers dopamin. - Maskinlæring som analyserer unike brukere som kommenterer på vår platform vil over tid gi oss det vi trenger.

Neste skritt er å lære opp roboter som skal skrive kommentarer med jevne mellomrom på offentlige poster som vi vet trigger dopaminet til bruker eller bare løfte opp de kommentarer som får god dopamin score.

Målet er å aldri miste en bruker i det vi introduserer mer reklame for produkter eller låner ut vårt "talerør" til de som vil betale for å ha sin innflytelse på våre brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først må vi lære oss hvilke kommentarer som trigger brukers dopamin. - Maskinlæring som analyserer unike brukere som kommenterer på vår platform vil over tid gi oss det vi trenger.

Neste skritt er å lære opp roboter som skal skrive kommentarer med jevne mellomrom på offentlige poster som vi vet trigger dopaminet til bruker eller bare løfte opp de kommentarer som får god dopamin score.

Målet er å aldri miste en bruker i det vi introduserer mer reklame for produkter eller låner ut vårt "talerør" til de som vil betale for å ha sin innflytelse på våre brukere.

 

Eg tenker trigging er positivt for helsen, da får man jævelskapen opp i bevisstheten og man orker ikke ha dette der over lengre tid, man blir lei og man gir slipp på det. Hvertfall sånn det har funket på meg.

 

Har ikke merket så mye reklame på facebook, kanskje fordi eg har 4 venner der, som ikke hysterisk på død og liv skal kommentere i tråder for å vinne produkter. Det og adguard.

Lenke til kommentar

Facebook blir stadig mer meningsløst.

Stadig lenger unna det opprinnelige, med kronologisk rekkefølge på innlegg. Mulig FB synes innleggene som de velger ut for visning er interessante, men jeg er ikke enig. Gidder ikke bla for å finne igjen det jeg faktisk vil se, så bruken er minimal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...