Gå til innhold

SNIKTITT: The Outer Worlds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så som alle Obsidian spill siden studio ble dannet. Godt skrevet, med mange solide konsepter, men mangler siste finpussen. Unntaket er vel Pillars of Eternity 2, som var ganske solid på lansering og bare blitt bedre og bedre med support. Har stor tro på det her.

Skal faktisk bruke Windows Store for første gang i mitt liv bare pga dette spillet.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Så som alle Obsidian spill siden studio ble dannet. Godt skrevet, med mange solide konsepter, men mangler siste finpussen.

 

Unntaket er vel Pillars of Eternity 2, som var ganske solid på lansering og bare blitt bedre og bedre med support. Har stor tro på det her.

 

Skal faktisk bruke Windows Store for første gang i mitt liv bare pga dette spillet.

 

nye pc xbox greia ser egentlig overraskende ok ut.

Lenke til kommentar

Dette er en type spill jeg automatisk blir interessert i, men er er foreløpig ikke helt fan av den visuelle stilen. Den virker som en litt vel fargerik blanding av alt mulig rart, og skriker liksom bare "dataspill" istedet for en stliig, atmosfærisk verden med sin egen personlighet. Men mulig det funker når man først kommer inn i spillet..

Lenke til kommentar

Ser flere her klager over fargepaletten... For min del er det noe av det mest tiltrekkende med dette spillet? Men dere vil vel heller ha enda et grått og trist spill?

 

Enig. Digger fargene. Når jeg tenker på Fallout 3 tenker jeg gråblått. New Vegas gulbrunt. Blir deilig med et slik spill som ikke assosieres med deprimerende ensfargethet. Dette er tross alt på forskjellige planeter ute i verdensrommet; ikke postapokalypsen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...