Gå til innhold

mc donnals styr unna app i sverige om du norsk nummer?


LMH1

Anbefalte innlegg

Er det en grunn til at jeg hatet å jobbe i servicebransjen så er det saker som dette her som høres ut som dommedag for enkelte på grunn av noen få kroner.

 

Du velger å opptre som kranglefant over et par tiere. Det er idiotisk tidsbruk, for alle parter, og formuleringene dine er mildt sagt anklagende. Jeg hadde ikke greid å være like høflig som McDonalds.

Dette er vertfall god grunn til jeg tar forumet lite seriøst, samme med mcdonnal.

Vi får vel bare være enig vi har ulike forutsettinger for hva som er useriøst eller ikke, bare nevne de var villige å gi meg 100 bonus poeng, men hva hjelper det når neste gang blir jeg møtt ja vi kan gi deg 100 000 i bonus, problemet er poengene er lite verdt, da jeg uansett må betale fullpris for varene,

 

 

Dette går igjen i absolutt all kommunikasjon du har fremvist. Du har fullstendig aparte forestillinger om hvordan man kommuniserer, og hva som er urimelig og ikke. Problemet er ikke verden, det er deg

Du begynner å gå meg på nervene, kan du ikke droppe å kommentere slik du gjør? Ser deg som et problem da du trekker meg frem som negativ\tåpelig for vært innlegg har du noe fornuftig å si?

 

Poenget med tråden er ikke få kritik, du må gjerne bruke appen til mcdonnals du men ikke forvent du blir tatt mere seriøst, for meg høres dette ut som polske skal drive mcdonnals er jo på samme nivå, man kan ha tusen bitcoins for en burger, så får dere vurdere om det er seriøst å ta så mye for ingen ting.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare nevne de var villige å gi meg 100 bonus poeng, men hva hjelper det når neste gang blir jeg møtt ja vi kan gi deg 100 000 i bonus, problemet er poengene er lite verdt, da jeg uansett må betale fullpris for varene,

Dette er kverulant. Du klager på at det ikke fungerer, og de gir deg løsningen, og et plaster på såret, men du angriper dem på nytt fordi du ikke er garantert at løsningen fungerer? Er du seriøs nå?

Poenget med tråden er ikke få kritik, du må gjerne bruke appen til mcdonnals du men ikke forvent du blir tatt mere seriøst, for meg høres dette ut som polske skal drive mcdonnals er jo på samme nivå, man kan ha tusen bitcoins for en burger, så får dere vurdere om det er seriøst å ta så mye for ingen ting.

Tusen bitcoins? Hvor kommer bitcoins fra? Hvor kommer tallet tusen fra? Du drar jo tilfeldige ting ut av ingenting, og klager på de tilfeldige tingene du kommer på. Og hva har polakker med det å gjøre?
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet mcdonnals på norby snakket med den de sier det ikke er dems ansvar at appen funger eller ikke, de vil ikke prøve å løse det på en annet måte, ergo vinner dem på at mc donnals er vanskelig.

 

Jeg taper penger fordi jeg ikke blir fortalt jeg må betale fullpris på en vare, uansett.

Kan ikke mcdonnals droppe å gi bonus poeng hvis det skal være så vanskelig?

Eller fortelle meg hva jeg må kjøpe for å få bonus poeng? Det gidder vel den ikke.

Da hvis de droppet å gi det heller gir penger ville det vært bedre løsning eller finner løsning som funger bedre.

For syns det ganske tåpelig at man ikke kan få beskjed at bonus systemet ikke virker, før man betaler, prisen på hamburgeren kan jo gå opp, så men nå vet jeg vertfall problemet har vært der før.

Skulle alle tenke som deg er det ikke rart man får useriøse tjenester på markedet i dag.

Skulle gjerne startet egen bedrift om man kunne forby krangefanter. Men folk som kranger har jo noe og klangle om.

Lenke til kommentar

Problemet mcdonnals på norby snakket med den de sier det ikke er dems ansvar at appen funger eller ikke, de vil ikke prøve å løse det på en annet måte, ergo vinner dem på at mc donnals er vanskelig.

Men det er sannsynligvis korrekt at de ikke har noe med appen å gjøre. Tror du at det er McDonalds lokalt som drifter appen for hele verden?

 

En fornuftig antagelse er at de ikke kan mer om den enn deg.

Jeg taper penger fordi jeg ikke blir fortalt jeg må betale fullpris på en vare, uansett.

Bullshit. Du måtte ikke. Du kunne valgt å si at du ikke ønsket varen til fullpris, fordi de ikke kunne oppfylle tilbudet.

Kan ikke mcdonnals droppe å gi bonus poeng hvis det skal være så vanskelig?

Eller fortelle meg hva jeg må kjøpe for å få bonus poeng? Det gidder vel den ikke.

Det slår deg ikke at for den store majoriteten fungerer det utmerket, og noen få har problemer? Uheldigvis var det du som hadde problemer denne gangen.

Da hvis de droppet å gi det heller gir penger ville det vært bedre løsning eller finner løsning som funger bedre.

Ærlig talt. De sier jo at de vil se på å endre appen for å gjøre det tydeligere at du må velge språk, og de har tilbydd deg et plaster på såret. Hva mer forventer du?

Skulle alle tenke som deg er det ikke rart man får useriøse tjenester på markedet i dag.

Jeg vet i det minste når jeg har en sak, og når jeg ikke har det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...