Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjennes ut som en mobil som vibrerer i lomma


Kasp0me

Anbefalte innlegg

Heisann!
Har vært plaget den siste uka med at venstre lår vibrerer, dette er så plagsomt. Det er ikke "leamus" eller muskelsammentrekninger, men kan sammenlignes med at du såvidt kjenner mobilen vibrerer i lomma. Jeg skjønner ingenting, men kjenner det så fort jeg sitter stille. Det går i puls av på i maks 2 sekunder på og av. Dette irriterer meg grønn og lurer på om noen har vært borti det samme?

Jeg sliter med mild skoliose i korsryggen og har ofte hatt strålinger ned hele beinet, men aldri kun i lår. Dette stråler ikke.

Håper det er noen kyndige der ute som aner hva dette kan være, eller noen som har vært borti samme merkelige symptom og funnet fasiten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får slik av og til. Det kommer og går over en viss periode. Akkurat som du beskriver føles det som om telefonen ringer. Det er ikke akkurat ved lomma, men hver gang det skjer tar jeg automatisk etter telefonen fordi jeg tror den ringer.

 

Har ikke akkurat notert meg over hvor lang tid det har pågått siden jeg ikke har tenkt særlig over det før jeg så denne posten, men jeg har hatt det to ganger tror jeg over en periode av noen få dager hver gang.

 

Jeg har antatt at det er vanlige muskelkramper.

Det siste året har jeg brukt enormt mye mer tid sittende enn noen gang så jeg antar det ligger i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...