Gå til innhold

Keanu Reeves har den nest største rollen i Cyberpunk 2077


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg vil få pes for dette, but still.

 

Keanu Reeves er en legende, en fantastisk fyr (internett er full av good deeds) og en sabla god skuespiller og menneske generelt.

 

Men det er kanskje bare meg som synes at det begynner å bli litt MYE *actor stars* fokus i spilltitler de siste par årene. Spesielt i trailere siste året har dette blitt mer tydelig.

 

Jeg hadde elsket et "Matrix" spilltrilogi med Keanu Reeves men Cyberpunk 2077 føler jeg at jeg vil ha litt for meg selv uten for mange store og kjente skuespillere jeg har helt andre relasjoner til. Men er klar over at jeg nok er alene med den oppfatningen.

 

Ellers, jeg digger Keanu Reeves.

Endret av Theo343
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg vil få pes for dette, but still.

 

Keanu Reeves er en legende, en fantastisk fyr (internett er full av good deeds) og en sabla god skuespiller og menneske generelt.

 

Men det er kanskje bare meg som synes at det begynner å bli litt MYE *actor stars* fokus i spilltitler de siste par årene. Spesielt i trailere siste året har dette blitt mer tydelig.

 

Jeg hadde elsket et "Matrix" spilltrilogi med Keanu Reeves men Cyberpunk 2077 føler jeg at jeg vil ha litt for meg selv uten for mange store og kjente skuespillere jeg har helt andre relasjoner til. Men er klar over at jeg nok er alene med den oppfatningen.

 

Ellers, jeg digger Keanu Reeves.

 

Det er et fair point det.

Jeg er egentlig helt enig med deg, men akkurat Keanu Reeves føler jeg bare kler hele dette universet på en helt annen måte enn de fleste andre stjerneskuespillere i spill. I'm excited ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kan alltids leve med Keanu Reeves i en slik setting som dette, men jeg synes castingen av Aaron Paul som hovedperson (hvis det er hovedpersonen som vises i "cinematic trailer") er merkelig. I traileren blir jeg litt revet ut av settingen fordi han er så bundet til Breaking Bad. De kunne sikkert ha brukt stemmen hans, men jeg blir dratt tilbake til Albuquerque hver gang jeg ser han på skjermen...

Endret av Rookie_NO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan alltids leve med Keanu Reeves i en slik setting som dette, men jeg synes castingen av Aaron Paul som hovedperson (hvis det er hovedpersonen som vises i "cinematic trailer") er merkelig. I traileren blir jeg litt revet ut av settingen fordi han er så bundet til Breaking Bad. De kunne sikkert ha brukt stemmen hans, men jeg blir dratt tilbake til Albuquerque hver gang jeg ser han på skjermen...

 

Ja han burde aldri jobbet med noe annet igjen. /s

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette dreier seg mer om at man i eks. The Witcher 3 hadde satt in Sean Connery som Geralt eller som en av hans nærmeste allierte gjennom historien.

 

Filmverden har sine store legender men det har også spillverden klart å skape på egenhånd.

 

For å nevne noen:

Geralt of Rivia

Iroquois Pliskin / Snake

MCPO John-117, or "Master Chief"

Commander Shepard

etc.

 

Det dreier seg ikke om at man ikke vil ha film/TV skuespillere i spillverden men at noen universer ikke nødvendigvis trenger dem. At det kan oppstå mer som et forstyrrende eller overskyggende element i det universet.

 

Hadde det vært et Bladerunner spill ville Harrison Ford vært naturlig å ha med eks.

 

 

EDIT:

Når det er sagt så blir jo dette som å snakke mot å ha "Mor Theresa" i staben. ;)

 

Så har du motsatt effekt her:

https://www.ign.com/articles/2019/06/13/marvels-avengers-costume-design-backlash-e3-2019

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg vil få pes for dette, but still.

 

Keanu Reeves er en legende, en fantastisk fyr (internett er full av good deeds) og en sabla god skuespiller og menneske generelt.

Jeg skal gi deg litt pes nå.

 

Keanu Reeves er ikke en god skuespiller, men snarere en god action-stjerne.

Jeg ser heller ikke poenget i å bruke skuespilleres utseende i spill, en av de største fordelene med spill som medium er at man ikke er begrenset til ansiktstrekkene til nåtidens filmstjerner.

 

Da er det bra at hovedkarakteren V får stemmen sin fra Cherami Leigh eller Gavin Drea, og (forhåpentligvis) kan tilpasses slik du selv ønsker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan alltids leve med Keanu Reeves i en slik setting som dette, men jeg synes castingen av Aaron Paul som hovedperson (hvis det er hovedpersonen som vises i "cinematic trailer") er merkelig. I traileren blir jeg litt revet ut av settingen fordi han er så bundet til Breaking Bad. De kunne sikkert ha brukt stemmen hans, men jeg blir dratt tilbake til Albuquerque hver gang jeg ser han på skjermen...

Aaron Paul? Kor i alle dager har du fått det fra?

Lenke til kommentar

 

Aaron Paul? Kor i alle dager har du fått det fra?

Har du ikke sett traileren?

Jeg finner enda ingen steder at han er kreditert en rolle, men det er ingen tvil. Ta en titt på denne traileren:https://www.youtube.com/watch?v=LembwKDo1Dk

1:20 - 1:25, kan det være noe tvil?

1:38 - 1:41 stemmen fjerner det som skulle være igjen av tvil...

Her er du nok litt på bærtur. V(den mannlige hovedkarakteren) er spilt av Gavin Drea.

Lenke til kommentar

Jeg skal gi deg litt pes nå.

 

Keanu Reeves er ikke en god skuespiller, men snarere en god action-stjerne.

Jeg ser heller ikke poenget i å bruke skuespilleres utseende i spill, en av de største fordelene med spill som medium er at man ikke er begrenset til ansiktstrekkene til nåtidens filmstjerner.

 

Da er det bra at hovedkarakteren V får stemmen sin fra Cherami Leigh eller Gavin Drea, og (forhåpentligvis) kan tilpasses slik du selv ønsker.

:thumbup:
Lenke til kommentar

Men det er kanskje bare meg som synes at det begynner å bli litt MYE *actor stars* fokus i spilltitler de siste par årene. Spesielt i trailere siste året har dette blitt mer tydelig.

Helt enig. Jeg så nettopp denne videoen med fokus på hvordan "alle" Disney filmer etter Aladdin pga suksessen til Robin Williams som Genie. hadde minst 1 høy-profilert skuespiller/stemme. (Hovedsaklig sett fra de engelske orginale stemmene).

Pocahontas - Mel Gibson som Smith

Mulan - Eddie Murphy som Mushu

Hercules - Bobcat Goldthwait som Pain / James Wood som Hades

Tarzan - Rosie O'Donnel som Terk

The Hunchback of Notre Dame - Jason Alexander som Hugo

 

Hvis man ser spesiellt fra disse tidspunktene i klippet: 

 

https://youtu.be/nyiBdccfNkg?t=798 | https://youtu.be/nyiBdccfNkg?t=985 | https://youtu.be/nyiBdccfNkg?t=1015 

 

Og i nyere tid har det bare blitt større og større. - (Angry Birds Movie):

post-104567-0-78311500-1560519980_thumb.jpg 

Quote: "Probably more than half the budget goes to the voice actors."

 

Nå skal liksom alle characterne i animasjonsfilmer ha stemme fra en allerede kjent skuespiller... problemet: 

"If Everyone Is Special, No One Is / When everyone is super, no one will be" ~ De Utrolige / The Incredibles 

Så lenge vi fortsatt er i startfasen, hvor det er kun snakk om 1 character i spillet som får utseende/stemme fra en allerede kjent person, så kan det gå greit. 

Bare håper spill industrien ikke gjør som filmene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan alltids leve med Keanu Reeves i en slik setting som dette, men jeg synes castingen av Aaron Paul som hovedperson (hvis det er hovedpersonen som vises i "cinematic trailer") er merkelig. I traileren blir jeg litt revet ut av settingen fordi han er så bundet til Breaking Bad. De kunne sikkert ha brukt stemmen hans, men jeg blir dratt tilbake til Albuquerque hver gang jeg ser han på skjermen...

 

Tja og nja.. Man blir fort vant. For å fortsette sporet med Breaking Bad så var det rart med å se hovedrolleinnehaveren i en helt totalt annen rolle enn fra Malcolm in the middle. Det gikk bare noen minutter så var man overbevist.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...