Gå til innhold

RYKTE: Kraftigere Nvidia-grafikkort skal være like om hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

- Dette er da ikke noe nytt...

AMD hinter til å kunne ta innpå ledelsen til Nvidia i et gitt segment på en eller annen måte.

Derpå Nvidia trekker frem noe nytt som skal holde AMD på armslengde.

 

Slik har det alltid vært og slik kommer det alltid til å bli, uansett hvem det er som befinner seg på topp.

Lenke til kommentar

 

20k eller 25k for 2080 Ti "Super" som ingen dødelige har nok til?

 

Står i artikkelen at de erstatter de "gamle" RTX kortene, og skal gi bedre ytelse til samme pris.

Ja, men jeg tviler de senker prisen på de "gamle" RTX kortene. Når det gjelder pris så er det vel ingen som slår Nivida?

Lenke til kommentar

 

 

20k eller 25k for 2080 Ti "Super" som ingen dødelige har nok til?

 

Står i artikkelen at de erstatter de "gamle" RTX kortene, og skal gi bedre ytelse til samme pris.

Ja, men jeg tviler de senker prisen på de "gamle" RTX kortene. Når det gjelder pris så er det vel ingen som slår Nivida?

De gamle kortene går ut, sluttes å produseres. Super tar bare over

Lenke til kommentar

Så spørs det om skjermkortene til Amd kan justere opp hastigheten sin og ytelsen eller om de kommer til å kjøre en lav pris for å plukke opp de kundene de kan.

Mitt inntrykk er at de kommer til å satse på å gi mannen i gata som ikke har 5 tusen til rådighet for å oppgradere hvert år en mulighet til å få seg et skjermkort som i det minste gir relativt god ytelse og gode funksjoner for det man betaler.

 

Uansett så vil nok Nvidia være kongen på "maks ytelse" tronen i en god periode til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altid kjøpt Nvidia siden 90 tallet. Men må si at med den prisingen de har lagt seg på med RTX kortene... Støtter ikke den, så stemmer med lommeboka og kjøper AMD for første gang :)

når de forlanger godt over 10 000,- for et kort har de gått for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betalte 8248kr for mitt 1080Ti i mai 2017

 

Håper på 3080 Ti om et års tid da. 6000 mer for hva jeg betalte for mitt nåværende kort er ganske drøyt. Men finner jeg meg selv i feil humør en dag så kan det fort bli et 2080Ti Super... :( Særlig hvis jeg har et nytt VR sett i hus, da blir jeg fort ekstra desperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...