Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! Hva er deres erfaringer med å sjekke jenter til fjells? Har typisk pleid å dra på private hytter og dratt av gårde med større gjenger. Nå frister det litt å dra til fjells alene eller med en kompis, og gå lengre turer mellom turisthytter. En kompis sa at det er lett å sjekke jenter til fjells, men han er veldig kjekk så jeg er skeptisk for oss vanlige.

Mine spørsmål er derfor som følger:

1. Er det mange jenter å møte på turer på turisthytter?

2. Er jentene ofte åpne for flørt eller sex?

3. Hvordan går en best frem for å sjekke jenter til fjells? Medbrakt?

4. Er jentene stort sett i gjenger hvor det er vanskelig å få jente alene (altså jeg bør ha med kompis)?

 

Sikkert flere spørsmål, men merker jeg er lei fylla og nettdating. Er generelt fjellvant selv, men har mest gått på mindre trafikkerte ruter.

 

Alle svar tas imot med glede!

 

Anonymous poster hash: e628e...898

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

1. I følge Tinder så er alle jentene på fjellet, så det burde være en enkel sak

2. Om jenter er mer åpne for sex på fjellet enn andre steder er usikkert.

3. Medbrakt Kvikklunsj vil nok gjøre susen.

4. Jenter er flokkdyr, men du som er en ekte fjellgjeter, burde ikke ha noe problemer med å skille de.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppdatering: er nå langt til fjells og har vært det noen dager, men er ingen jevnaldrede jenter og ihvertfall ingen single. Fjellet skuffer, men en fjellgjeter som meg gir ikke opp.

 

Videre må jeg supplere med en (not so) fun fact. Jeg skriver dette fra do. Akkurat nå sitter det ei dame med diaré på nabodoen. Det tyter ut fra bakenden hennes og hun grynter i vei. Ikke slik jeg så for meg sommerturen.

 

Anonymous poster hash: e628e...898

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...