Gå til innhold

Tilbakekaller Audi e-tron etter brannfare


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er imponert over hvor fort dere vrir en artikkel om elbil rett over på tesla trass at det er et annet merke som kaller tilbake sine biler grunnet feil.

 

Ser ut som Audi e-tron oppdager dette før det begynner å brenne, et sikkerhetssystem som fungerer med andre ord.

 

Jeg var sikker på når jeg leste artikkelen at jeg må ha gått glipp av en artikkel eller to om brennende e-tron, men fant ingen når jeg søkte. Bra at det finnes systemer som oppdager det før det er for sent.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg var sikker på når jeg leste artikkelen at jeg må ha gått glipp av en artikkel eller to om brennende e-tron, men fant ingen når jeg søkte. Bra at det finnes systemer som oppdager det før det er for sent.

Samme overraskende inntrykk fikk jeg også i begynnelsen av artikkelen, så tok et par søk selv jeg også og det var egentlig årsaken til  mitt innlegg for å presisere det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er imponert over hvor fort dere vrir en artikkel om elbil rett over på tesla trass at det er et annet merke som kaller tilbake sine biler grunnet feil.

 

Jeg var sikker på når jeg leste artikkelen at jeg må ha gått glipp av en artikkel eller to om brennende e-tron, men fant ingen når jeg søkte. Bra at det finnes systemer som oppdager det før det er for sent.

 

Vel. For mange finnes det bare to typer bilmerker. Tesla og "de andre". Media har skjønt dette og får reklameinntekter av den minste småfeil på en Tesla. Har de andre bilene samme feil så er det ikke så interessant plutselig.

 

Men ja. Tilbake til topic. Bra at Audi følger opp. Selvsagt kjedelig at noe slikt oppdages, men godt de var i forkant og får utbedret feilen deretter  :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...