Gå til innhold

Frels Ballene, Comfyballs


Anbefalte innlegg

Jeg hørte om merket for flere år siden, da det kom. Jeg var fornøyd med mine boksere, og antok at det var det samme greiene med ett nytt navn på, Intil jeg fikk i gave, og tok dem på.

La det ikke være noe tvil, om du har baller, så trenger du dette.
Anbefaler de lange variantene, og bomull som materiale. Det er tilbud nå.

https://www.comfyballs.no/kampanje/savetheballs/

Denne tråden ble skrevet i en Comfyballs Bokser  :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lukter reklame

Bedre det enn baller...

 

Har selv et par stykker. De er fine, men for oss som har 20 kilo for mye på kroppen bretter boxerkanten seg ned. Ihvertfall på min kroppsform. Har gått over til Bula selv, og de er jeg veldig fornøyd med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Er kanskje de dårligste bokserne jeg har brukt. At dette er noe som "prises" så opp i himmelen for "ballene" må være det største tullet. 

Det er ikke et premium produkt, og kvaliteten er heller ikke noe å skryte av. Jeg testet dette for noen år siden, og da gikk sømmen langs rumpa, som gjorde den ekstremt ubehagelig der også. Men stoffet på bokserne var utrolig dårlig! Jeg holder meg til Bjørn borg eller dressmann sine! Ballene mine har like god "boplass" i de andre bokserne. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
On 6/12/2019 at 4:05 PM, j-- said:

Bedre det enn baller...

 

Har selv et par stykker. De er fine, men for oss som har 20 kilo for mye på kroppen bretter boxerkanten seg ned. Ihvertfall på min kroppsform. Har gått over til Bula selv, og de er jeg veldig fornøyd med.

Bare å gå opp en størrelse ifht det du vanligvis bruker, det funket iaf veldig bra her 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...