Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid tar det før dere treffer noen dere blir kjent med på nettdating?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I løpet av de første 10-20 meldingene bør nok antakelig date/ikke date være avklart. Å spørre umiddelbart kan nok skremme noen vekk, da det ikke er så veldig rart å ville gjøre unna den helt grunnleggende screeningundersøkelsen på chat. På den annen side, hvis du selv foretrekker å gjøre alle avklaringer ansikt til ansikt så er det jo ikke noe tap å skremme bort de som gjerne vil chatte litt først, så svaret er: gjør det som passer deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har det gått alt fra ei uke til 2 år før første date. Jeg har sjelden barnefri og de som mener det bare er å be om barnevakt om jeg faktisk er interessert blir fort uinteressante. Så om det skal passe for begge, så kan det være jeg forlanger tålmodighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan gjerne "screene" litt over chatten for å sile ut de man åpenbart ikke vil klikke med.

Samtidig er det dumt å chatte i evigheter og brenne av alle de gode samtaleemnene dine, så sitter man der stum og klein når man endelig møtes face to face. "Ja, dette var jo koselig".

 

Noen vil kanskje innvende at med den riktige personen vil praten gå lett uansett, og til en viss grad er jeg enig i det. Men ihvertfall for mange er et slikt treff en ganske nervepirrende greie. Da kan det være greit å ha en del uutforskede og sikre ting man kan snakke om, så kommer praten lettere når man har brutt isen litt. For isen bryter man sjelden når man chatter - man kan chatte i evigheter, men det er fort kleint og skummelt når man møtes uansett.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...