Gå til innhold

Tidsreisespill fra Dishonored-utvikleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan grafikken tyde på at det blir et spill til neste generasjon konsoller.

Hvorfor det? De har jo ikke vist noe fra selve spillet. Kunne like gjerne sagt at det ser ut som spillet kommer til mobil. Helt utrolig hvordan folk blir imponerte over CGI og prerendrede videoer.

 

Helt latterlig hvor lite gameplay som vises fram i trailerne til E3. Bryr ikke folk seg om spillene lenger? Dumt spørsmål, egentlig. Det er mange år siden de som blir gira over E3 sluttet å bry seg om det. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor det? De har jo ikke vist noe fra selve spillet. Kunne like gjerne sagt at det ser ut som spillet kommer til mobil. Helt utrolig hvordan folk blir imponerte over CGI og prerendrede videoer.

 

Helt latterlig hvor lite gameplay som vises fram i trailerne til E3. Bryr ikke folk seg om spillene lenger? Dumt spørsmål, egentlig. Det er mange år siden de som blir gira over E3 sluttet å bry seg om det. :(

 

Derfor jeg skrev "kan grafikken tyde på"! Og viste til GhostWire-annonseringen på samme konferanse hvor jeg også foreslo det kunne være prerendered. Ble heller ikke så veeeldig imponert av det visuelle, det virket ganske standard Arkane, men jeg så et par ting som passet med det jeg har inntrykk av nestegenerasjon vil klare. I hvert fall hadde inntrykk av kl. 4 på morgenen idag mens jeg prøvde å holde meg våken.

 

Var mest Doom Eternal, Elder Scrolls: Blades til Switch, Fallout 76-utvidelser og sånt Bethesda viste frem på konferansen deres dette året. Er vanlig at de viser spill som er rundt hjørne og så bare annonserer et par som er lengre frem i tid med små trailere. De gjorde det samme med ES6 og Starfield i 2018. Får håpe det kommer noe annet du liker ut fra den andre halvparten av årets konferanse som fortsatt gjenstår!

Endret av vindmølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor lite gameplay som vises fram i trailerne til E3. Bryr ikke folk seg om spillene lenger? Dumt spørsmål, egentlig. Det er mange år siden de som blir gira over E3 sluttet å bry seg om det. :(

 

Folk som blir gira av E3, bryr seg altså ikkje om spel. Sukk. Skulle ønske eg trudde du trolla, då kunne eg berre ha ledd av det. Men eg trur jo faktisk du meiner det, og det er altså så idiotisk provoserande.

Lenke til kommentar

 

Helt latterlig hvor lite gameplay som vises fram i trailerne til E3. Bryr ikke folk seg om spillene lenger? Dumt spørsmål, egentlig. Det er mange år siden de som blir gira over E3 sluttet å bry seg om det. :(

 

Folk som blir gira av E3, bryr seg altså ikkje om spel. Sukk. Skulle ønske eg trudde du trolla, då kunne eg berre ha ledd av det. Men eg trur jo faktisk du meiner det, og det er altså så idiotisk provoserande.

Bryr seg om spill som i at gameplay er viktigare enn CGI, hype osv. Gameplay synast redusert til noko man ikkje skal bry seg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...