Gå til innhold

Keanu Reeves spiller i Cyberpunk 2077 – spillet slippes i april 2020


Anbefalte innlegg

Tror nok til og med skuespillere kan slite med sceneskrekk.. 

 

Sier bare at det er litt merkelig at folk som sitter hele dagen foran en datamaskin og knapt snakker språket føler seg langt mer komfortabel på scenen enn en stor Hollywoodstjerne som er vant med rød løper, store folkemengder og alt det der. 

 

Keanu har vel hver med i minst 1 cyber punk film, flere om du regner med matrix i cyberpunk sjangeren.

Og Keanu er vel mer en 90talls skuespiller enn 80.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uwl5MBzTCRQ

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well that came out of nowhere :D

Tja, strengt tatt IKKE. Han spiller Johnny Mnmonic i filmen med samme navn. Den er basert på en novelle av William Gibson som kan kalles cyberpunkens far, og kanskje den vesentligste inspirasjonen for PnP-rollespillet PC-spillet er basert på.

 

Hvis noen skuespiller skulle være med måtte det være ham

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier bare at det er litt merkelig at folk som sitter hele dagen foran en datamaskin og knapt snakker språket føler seg langt mer komfortabel på scenen enn en stor Hollywoodstjerne som er vant med rød løper, store folkemengder og alt det der. 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uwl5MBzTCRQ

Ja Johnny mnemonic var den ene jeg mente var klart en cyberpunk.

Men som sagt noen,(inkludert meg selv) mener Matrix filmene har mye cyberpunk over seg.

I så tilfelle har han spilt i 4 cyberpunk filmer (mer enn nesten alle andre skuespillere)

Lenke til kommentar

Sier bare at det er litt merkelig at folk som sitter hele dagen foran en datamaskin og knapt snakker språket føler seg langt mer komfortabel på scenen enn en stor Hollywoodstjerne som er vant med rød løper, store folkemengder og alt det der. 

 

 

Det er nesten som om personlighetstrekkene til skuespillere ikke nødvendigvis er de samme som karakterene de spiller. Det er masse av både sosialt utilpasse skuespillere og sosialt drevne datafolk der ute.

Lenke til kommentar

Han sa vel langt på vei selv han var på ukjent grunn da det gjaldt dataspill, rollespill og åpne verdner osv. For han var det en god historie som var det som gjorde han mest lysten på å bidra i spillet. Så at han ikke helt følte seg på hjemmebane foran enn fullsatt sal av spillnerder er ikke så rart. Synes han var morsom jeg da.

Lenke til kommentar

Synes han klarte seg veldig bra jeg. Mye bedre enn de fleste som står på den scenen. EN liten avbrytelse, wholesome comeback og innrømmelse om at han må holde sendetidene de har. Om dette skal være cringe så veit jeg ikke hva f.eks Nvidia sin CEO sitt sinneutbrudd var for noe. Eller Ubisoft sin konferanse for noen år siden. Eller Microsoft som nesten ble buet ut av E3 pga Xbox One. For det var cringe.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter hva jeg skal se støtter det RayTracing (eller det er planen). Testet det gamle Quake 2 med Ray tracing nå å det kjører 280 RTX i kne stående (under 15 fps), ikke siden Crysis (var det ikke 880 GTX vi satt med da?) har min Spill PC blitt så kne kjørt. Nå skal det si at å spille i 4k også gjorde sitt 980 GTX var ikke glad i 4k :).

Så ser ut som man får bruk for high end pc igjen etter alle disse årene, tipper vi må opp til "300 RTX TI" før vi kan spille noen spill på 25 + fps på 4k med Ray tracing. Men etter å ha testet Ray tracing så har jeg trua på det for det ser utrolig bra ut å øker virklighests følelsen veldig, man ser grunnen til at ytelsen blir tappet, MineCraft ser veldig bra ut ....

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...