Gå til innhold

E3 2019 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... helt grei direct, men ikke det helt store for min del. Litt for lite overraskelser. Likte at vi får flere folk fra Dragon Quest i Smash, men er ærlig talt lenge siden jeg spilte det. At neste Zelda er i utvikling har vi visst lenge. Men digg å se noe fra Animal Crossing. Kan nok bli sykt giret på det. :D Så heller ikke Alien: Isolation komme. Har det på XBone, men frister å få det på Switch også.

 

Doug Bowser fortjener også litt ros. Kul fyr, han der. :p

Lenke til kommentar

Ja, må bare støtte dette med svakeste E3 i manns minne og det med god margin. Til og med 2017 var mye bedre.

 

Det hjelper vel heller ikke på at store aktører trekker seg ut, men spørs om det ville vært så bedre med dem....(?)

 

Kan endel skrives på stille før neste års next-gen-storm?

Lenke til kommentar

Ja, må bare støtte dette med svakeste E3 i manns minne og det med god margin. Til og med 2017 var mye bedre.

 

Det hjelper vel heller ikke på at store aktører trekker seg ut, men spørs om det ville vært så bedre med dem....(?)

 

Kan endel skrives på stille før neste års next-gen-storm?

Neste år kommer til å bli enda mindre spennende, fordi alle utgiverne kommer til å fokusere på de nye spillene de skal lansere på PS5 og Xbox Two våren 2021

Lenke til kommentar

For min del var dette en av de bedre E3 på lenge.

Nye Flight Simulator fra MS ser helt smashing ut!

 

Nå får vi endelig en verdig arvtager for gamle FSX.

 

Håper de bare ikke prøver seg på sånn at man må kjøpe ørten pakker for hver minste lille del av jorden/hvert eneste fly e.l. men at man kan kjøpe det meste til 1 total (billig) pris.

 

Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For min del var dette en av de bedre E3 på lenge.

Nye Flight Simulator fra MS ser helt smashing ut!

 

Nå får vi endelig en verdig arvtager for gamle FSX.

 

Håper de bare ikke prøver seg på sånn at man må kjøpe ørten pakker for hver minste lille del av jorden/hvert eneste fly e.l. men at man kan kjøpe det meste til 1 total (billig) pris.

 

Gleder meg som en unge!

Har aldri hatt noe særlig interesse for Flight Sim, men det så unektelig bra ut (på kanten til at jeg ikke tror det før jeg ser det).

 

Får vel kanskje teste det via game pass på PC, når det kommer ut.

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...