Gå til innhold

E3 2019 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... ganske skuffet, må jeg si. Å starte med Watch Dogs Legion lovet bra, og jeg gleder meg sykt til å prøve det. Deretter var det bare gamle spill på rekke og rad, pluss et basketspill på rulleskøyter, eller noe sånt. Så kjedelig ut. Og til sist, Gods & Monsters, fra folkene bak AC: Odyssey. Men vi fikk jo ikke se en dritt fra det, annet enn at det er i "tegnefilmstil" som Zelda osv, og en kjerring angrep en svær fugl eller noe. Hvorfor så sykt kort teaser? Helt klart kjedeligste konferanse til nå. Selv PC Gaming var mer interessant en dette, og jeg spiller ikke på PC engang.

 

Men i det minste var ryktene om Assassin's Creed med vikinger som forventet falske. Eller rettere sagt kan det i teorien være noe i det, men vi fikk ikke høre noe som helst om det nå.

Lenke til kommentar

Litt samme følelse her :D Det første var så skuffende at jeg mista totalt interesse for både det og 2eren til tross for at jeg har hørt mye bra om oppfølgeren, men Legion triggret interessen min igjen å nå lurer jeg på om jeg må spille igjennom 2eren alts. Så det bare kostet 22kr på CDkeys her om dagen. Faen at jeg ikke slo til.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Helt klart kjedeligste konferanse til nå.

Hmmm, forskjellige folk, forskjellig smak. Jeg synes faktisk Ubisoft kan ha vært den beste konferansen så langt. Watch Dogs Legion så veldig kult ut, og jeg har aldri før følt Watch Dogs var verdt å skjenke en tanke. Mye DLC og community dill-dall (som med årets E3 som helhet, er vel slik markedet er nå) i midten, men det sportsspillet ga meg Rocket League vibber, noe som er veldig positivt. Og det spillet de annonserte på slutten høres midt i blinken ut for en mytologi-elsker som meg. Det var bare en ørliten teaser, men til gjengjeld ble det vist gameplay på det meste annet, noe som har vært en stor mangelvare dette E3.

 

Vil ikke si at Ubisofts konferanse var noe mesterverk, men ganske midt på treet, OK-ish. At jeg synes den var den beste sier vel mer om nivået på årets E3. Ligger vel an til å bli en av de dårligste på flere år. Bethesda er absolutt dårligst i år så langt, skal godt gjøres å lage noe dårligere enn det der. Stikkord for i år blir vel DLC, mobilspill og CGI-trailere.

 

Har fremdeles Square og Nintendo å håpe på da. Får ikke tid til å se Square, men regner med det kommer til å bli mest bare FFVII Remake som er fokuset der. Krysser fingrene for at Nintendo har en litt stor tromme å slå på i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 Stikkord for i år blir vel DLC, mobilspill og CGI-trailere.

 

Greit oppsummert, desidert kjipeste E3 i denne mannens minne.

CGI trailerne / mangel på gameplay har vel vært det største irritasjonsmomentet for min del. 

Selger disse CGI trailerne virkelig så mye bedre enn det å faktisk vise spillet? Eller er grunnen at de rett og slett ikke tørr vise frem et uferdig produkt?

For jeg har knapt blitt solgt på et eneste nytt spill i løpet av dette E3, med unntak av kanskje Watch Dogs (som vi fikk se gameplay av).

 

Nå skal det vel nevnes at jeg ikke har vært veldig på indie-spill, men det er vel kanskje på tide at jeg gir flere av de typene spill en sjanse. 

 

Og hvor i alle dager ble det av Beyond Good and Evil 2 og Skull and Bones?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vil bare minne om at E3 ikke har begynt ennå. Gameplay- og førstehåndsinformasjon kommer når gulvet åpner senere i dag.

Fullt klar over det, men kan forsatt stille spørsmål til mangelen på gameplay i presentasjonene. 

Presentasjonen er jo det som får desidert mest oppmerksomhet rundt E3. 

 

Målet må jo være å selge mest mulig spill , ikke gi de som har kjøpt seg en E3 billett en eksklusiv opplevelse?

Lenke til kommentar

Fullt klar over det, men kan forsatt stille spørsmål til mangelen på gameplay i presentasjonene.

Presentasjonen er jo det som får desidert mest oppmerksomhet rundt E3.

 

Målet må jo være å selge mest mulig spill , ikke gi de som har kjøpt seg en E3 billett en eksklusiv opplevelse?

Det er fler visninger. Sjekk hjemmesida til E3 for fullt program. Det er mye.som kommer til å skje. :)

Lenke til kommentar

Watchdogs Legion syntes jeg så litt meh ut til å starte med. Men så kom gamla....å steike. Da tok ting seg opp og nå er jeg faktisk ganske så spent på å se mer... 

 

Etter å ha roet meg litt ned er jeg litt... tja, ikke skeptisk, men sitter igjen med følelsen av at de kunne (kan?) gjøre så mye mer med denne Legion greia. Det er jo tøft at vi kan rekruttere samtlige folk i London, men hvorfor er samtlige folk ekspert på noe med opprøret? En drone ekspert her, en eks-spion der. Kanskje jeg bare er rar, men jeg hadde absolutt likt å se at mange folk ikke har noen spesielle evner til bruk i kamp, men heller til alt mulig annet tull. En taxisjåfør kan jo være spesialist i bilkjøring, noe som gir bilene bedre fysikk, styring og toppfart. Kanskje en er flink til å synge, noe som kommer godt med i en karaoke activity, og så videre. Håper ikke hver eneste gamle bestemor jeg rekrutterer tilfeldigvis er en eks-spion eller leiemorder. :p Vet det er London, men hallo. :p

 

 

Hmmm, forskjellige folk, forskjellig smak. Jeg synes faktisk Ubisoft kan ha vært den beste konferansen så langt. Watch Dogs Legion så veldig kult ut, og jeg har aldri før følt Watch Dogs var verdt å skjenke en tanke. Mye DLC og community dill-dall (som med årets E3 som helhet, er vel slik markedet er nå) i midten, men det sportsspillet ga meg Rocket League vibber, noe som er veldig positivt. Og det spillet de annonserte på slutten høres midt i blinken ut for en mytologi-elsker som meg. Det var bare en ørliten teaser, men til gjengjeld ble det vist gameplay på det meste annet, noe som har vært en stor mangelvare dette E3.

 

Vil ikke si at Ubisofts konferanse var noe mesterverk, men ganske midt på treet, OK-ish. At jeg synes den var den beste sier vel mer om nivået på årets E3. Ligger vel an til å bli en av de dårligste på flere år. Bethesda er absolutt dårligst i år så langt, skal godt gjøres å lage noe dårligere enn det der. Stikkord for i år blir vel DLC, mobilspill og CGI-trailere.

 

Har fremdeles Square og Nintendo å håpe på da. Får ikke tid til å se Square, men regner med det kommer til å bli mest bare FFVII Remake som er fokuset der. Krysser fingrene for at Nintendo har en litt stor tromme å slå på i morgen.

 

Tror vi sier mye av det samme her. :) Watch Dogs Leion var interessant, og likte teaseren på slutten. Den kunne gjerne ha vært en del lengre (WDL var jo nesten et kvarter ren gameplay), men pytt. Det er fra folkene bak AC: Odyssey, og tror ikke det er tilfeldig de nevnte nettopp AC:O så mye. Vil tippe Gods & Monsters blir mye i stil med AC:O, bare med mer monstre, og i "tegnefilmstil". Men bortsett fra det var det enormt med DLC osv til spill som allerede er ute, og det interesserer meg ikke stort. Vi fikk også Punisher selv på scenen for å skryte... jeg mener snakke... om Ghost Recon: Breakpoint, men alt det der visste vi jo fra før. Karakteren hans dukket jo til og med opp i Wildlands for en stund siden. Så starten og slutten var bra, men det var utrolig kjedelig i den langt midten.

 

Bør kanskje også nevne at når jeg så han fyren ligge på golvet og vri seg, og jeg så det armbåndet, tenkte jeg automatisk Resident Evil: Revelation 3. Merkelig at det er laget av Ubisoft, men armbåndet er svært likt det i Rev2, og stemningen var helt typisk Resident Evil. Men så var det bare et nytt Rainbow Six, og ikke engang et jeg har noe interesse av. Vil heller ha et skikkelig old-school Rainbow Six med terrorister, one-shot kill, taktikk og alt det der. Holder at Ghost Recon er blitt et rent actionspill, om en et rimelig bra et. Vi trenger ikke ødelegge Rainbow Six mer også. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha roet meg litt ned er jeg litt... tja, ikke skeptisk, men sitter igjen med følelsen av at de kunne (kan?) gjøre så mye mer med denne Legion greia. Det er jo tøft at vi kan rekruttere samtlige folk i London, men hvorfor er samtlige folk ekspert på noe med opprøret? En drone ekspert her, en eks-spion der. Kanskje jeg bare er rar, men jeg hadde absolutt likt å se at mange folk ikke har noen spesielle evner til bruk i kamp, men heller til alt mulig annet tull. En taxisjåfør kan jo være spesialist i bilkjøring, noe som gir bilene bedre fysikk, styring og toppfart. Kanskje en er flink til å synge, noe som kommer godt med i en karaoke activity, og så videre. Håper ikke hver eneste gamle bestemor jeg rekrutterer tilfeldigvis er en eks-spion eller leiemorder. :p Vet det er London, men hallo. :p

 

 

Ja det kan nok kanskje bli fort litt for dumt. Er nok redd det vil føles som alle disse folkene vil bli egentlig veldig like osv. Men om det blir noe som du sier at folk kan ha alt mulig av forskjellige abilities og ikke alle er eks militær og leiemordere så kan det bli artig. Får følge med på spillet å se om det blir et kjøp eller ikke.

 

Men med Uplay Plus så kan en jo bare prøve til en rimelig penge...så ikke så voldsomt stress egentlig  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...