Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd jeg aldri vil ha god sex igjen


Anbefalte innlegg

Hjertesukk fra en 26 år gammel kvinne. Som mange andre er jeg ufattelig glad i sex, og jeg er en av de som velger det fremfor sjokolade, så fremst sexen faktisk er bra. Problemet mitt er at den eneste gode sexen jeg har hatt, har vært med min første kjæreste, som jeg var sammen med fra jeg var 16 år til jeg var 23 år. Var singel i noen måneder og hadde litt tilfeldig sex (nøyaktig tre andre menn), men så fant jeg meg en ny kjæreste som jeg ikke hadde kjemi med i det hele tatt i senga. Vi var sammen til i fjor høst. Vi har aldri hatt bra sex og nå er det vell 1 og et halvt år siden sist jeg hadde sex. 

Jeg syns dette suger skikkelig. Kjenner på et enormt savn etter bra sex. Syns det er surt at eksen har funnet seg ny kjæreste, om ikke hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt. Vi hadde den perfekte seksuelle kjemien. Vi likte de samme tingene, vi var ærlige med hverandre og åpne for å prøve nye ting. Sexlivet var spennende og gøy. Han respekterte meg. Brydde seg om min nytelse og gjorde alt for å tilfredsstille meg. Samme gjorde jeg med han. Det var helt perfekt, og det var perfekt fra start til slutt. 

Med mine andre partnere har jeg slitt veldig. Jeg vet ikke hvor ting har gått galt. Jeg har sagt hva jeg liker. Til han ene sa jeg at jeg ikke likte å bli revet i håret. Syns det er ubehagelig, det tenner meg ikke. Men jeg likte å bli slått på rumpa i doggy, og med slått mener jeg slått såpass hardt at han ser merket etter hånda en halvtime etterpå. Mannen rev meg i håret og nekta å slå meg på rumpa. Har prøvd å si at jeg ikke liker å bli slikket med hard tunge med en gang, men at han tar seg litt tid og bygger opp. Gjett hvem som går løs på meg nedentil med helikoptertunge. Det er så frustrerende. Min siste kjæreste kunne finne på å herme etter hvordan jeg hørtes ut når jeg fikk orgasme (jeg har innsikt i hvordan jeg høres ut selv og jeg overdriver ikke, hver en lyd jeg lager og hvert et ord kommer fra hjertet, hehe), og det faktumet at jeg feis en gang jeg kom........ Det har han aldri latt meg glemme, og det syns jeg er dumt, for det var utrolig flaut for meg. Dette skjedde dog også med min første kjæreste ved en anledning, men han gjorde aldri narr av meg, hermet ikke etter meg eller hånet meg. Jeg klarte til og med å kaste opp mens jeg sugde han ved to anledninger. Jeg har en tendens til å bli ivrig. Ble aldri gjort narr av eller hånet, vi lo av det i etterkant men vi lo sammen om det og ikke av meg, om dere skjønner. 

Så nå sitter jeg her da. Singel, uten sexpartner, kåt som faen og direkte ulykkelig. Vil kjenne på følelsen av at noen vil ha meg og liker meg. Skulle ønske en mann fikk hakeslepp av kroppen min, at han lengtet etter meg og trengte meg. Begjæret meg og viste lidenskap... En som har sex med meg for å nyte meg og ikke bare for å tømme seg. Selvtilliten har jeg alltid slitt med, og den har blitt verre det siste året. Jeg har gått ned 20 kg (gikk opp i vekt av antipsykotika, nei jeg er ikke gal men jeg har søvnproblemer og seroquel fungerte som bare pokker), og puppene henger og slenger. Er litt fylde i dem enda, men faen det er lite. Før var de perfekte. Er ikke det lenger... Ellers har jeg mange arr, tatoveringer (de er pene vel og merke, men tatoveringer er ikke alles cup of tea, jeg liker dem da). Med andre ord er jeg langt ifra en catch. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med det innlegget her... Jeg er einstøing, har aldri hatt venner. Ble mobba i barndommen. Guttene kasta stein etter meg, begravde meg i snøen, helte bøtter med vann og sand over meg. Jentene baksnakket meg, frøs meg ut, inviterte meg på besøk for så å slå døra i ansiktet på meg når jeg kom og nekte meg å komme inn. Alle latterliggjorde meg. Fikk god hjelp når jeg kom på ungdomsskolen, så det som henger igjen er dårlig selvtillit og ganske stor mangel på søvn. 

Hvordan får jeg meg en sexpartner når ting er som det er med meg? Burde jeg gå for tinder eller happn? Jeg har noen ganger hatt lyst til å dra på en bar en fredagskveld, noen ganger en tirsdagkveld. Bare for å se om noen gir meg oppmerksomhet. Jeg er derimot avholds (mamma er alkoholiker), så kan ikke akkurat ta noen øl for å lette på trykket. Jeg skulle gjerne gitt menn oppmerksomhet selv, men er livredd for å bli avvist og tenker jo at ingen syns jeg er attraktiv uansett. Klarer ikke kle meg utfordrende, det mest utfordrende jeg klarer er tettsittende klær. Har en litt mer "tøff" stil. Sorte jeans, boots og skinnjakke er mer meg..... Bruker ikke sminke, kan noen ganger ta på litt eyeliner og mascara men det er sjeldent. Ordner alltid håret.. 

Noen andre som føler det samme? Kjenner på savnet etter noen å være intim med? Har ikke behov for noen å klage til eller ligge i armkroken til.. Men trenger noen jeg kan nyte, som nyter meg, og som gir meg håp om at jeg ikke er et misfoster. For det er jo ingenting som er bedre. Får klump i magen og tårer i øynene når jeg tenker på det. Det er SÅ mange gode følelser knyttet til god sex. Men tror alt bare sitter i hodet, jeg tror jeg peaka for lenge siden.. 
 



Anonymous poster hash: ab97c...cc0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få den perfekte sex partneren er ikke alltid enkelt, det finnes forhold der selve sexen ikke er det som sørger for at det er et bra forhold, mens i andre så er det den eneste årsaken for at man er sammen.

 

Personlig er jeg i en alder at jeg mener at både sex og andre personlige preferanser er såpass viktige at det bør være en balanse mellom dem, er sexen helt ødelagt bør forholdet fungere såpass bra at det er verdt å fortsette.

 

Har man en partner som er villig til å jobbe videre for å få ting til å fungere bruker til og med dårlige forhold hvor en av delene ikke fungerer bra som regel å bli langt bedre, men stagnerer man eller er ikke villig til å endre på adferd så vil man som regel ikke ha noe å gå på i forholdet og det vil bli ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å lete etter partner eller gå på byen er som en "slot machine" man har ingen kontroll på utkommet og år senere kan det vise seg at det var bortkastet tid eller at man i verste fall opplever noe negativ slik at man skulle ønske det var ugjort. Etter min erfaring er det bedre å bruke tid og krefter på aktivitet der man har mer kontroll over resultatet.

 

Hvis en for eksempel trener to ganger i uka er man garantert et positivt resultat etter en viss tid (tar forbehold i at øvelsene utføæes riktig og forsvarlig), spesielt om man fortsetter i mange år. Å trene vil som oftest være mye bedre enn ikke å trene. Hvis man går ut eller på to dater i uka, har man ingen garanti for et positivt resultat. Man kan møte mennesker som er så grusome at de ble sparket ut av helvete fordi de ikke ville ha dem der, bli utsatt for tilfeldig vold, eller kaste bort tid, penger og energi.

 

Man kan selvsagt ta noen turer på byen og gjøre seg opp en mening basert på opplevelsene og responsen man får. Fornuftig at du ikke skal drikke alkohol for da slipper du å få dårlig dømmekraft grunnet alkoholen.

 

Som kvinne bør det ikke være noe problem å få mye sex. Spørsmålet er med hvem og om det vil føles bra i ettertid.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vil du gifte deg med meg ? 

 

Anonymous poster hash: 9148f...5d6

 

Haha. Det vil du ikke! =)

 

Har vært i samme situasjon, og er tildels det enda. Kjip ting å sitte i. Dog er jeg mann. 

 

Om du vil utveksle tanker, tips og triks, så vil jeg gjerne høre fra deg.

Setter pris på at jeg kan ta kontakt med deg. Kanskje jeg gjør det, vi får se. =) 

 

Å få den perfekte sex partneren er ikke alltid enkelt, det finnes forhold der selve sexen ikke er det som sørger for at det er et bra forhold, mens i andre så er det den eneste årsaken for at man er sammen.

 

Personlig er jeg i en alder at jeg mener at både sex og andre personlige preferanser er såpass viktige at det bør være en balanse mellom dem, er sexen helt ødelagt bør forholdet fungere såpass bra at det er verdt å fortsette.

 

Har man en partner som er villig til å jobbe videre for å få ting til å fungere bruker til og med dårlige forhold hvor en av delene ikke fungerer bra som regel å bli langt bedre, men stagnerer man eller er ikke villig til å endre på adferd så vil man som regel ikke ha noe å gå på i forholdet og det vil bli ødelagt.

Har merket det jeg også. I mitt første forhold var det sexen som fungerte... Resten gjorde ikke det. I mitt andre forhold fungerte delvis resten, og sexen var elendig.. Forholdet fungerte for dårlig til at jeg følte det var vits i å jobbe videre. Ulike fremtidsplaner og den type ting. 

 

Å få den perfekte sexpartneren er ikke enkelt nei.. Lurer noen ganger på om eksen savner å ha sex med meg. Han hadde jo hatt en del sexpartnere før meg, og han sa alltid at jeg var den beste han har vært med og hatt den beste kjemien med. Jada er nok sikkert noen som vil påstå det er løgn men jeg følte oppriktig at det han sa var sant. Vi hadde noe egenartet. Han delte også sin mest private fantasi med meg, og det tok en stund før han turte det. Jeg var den første han fikk prøve det med, og med mindre han finner seg en ny sjelevenn var jeg også den siste. 

 

Å lete etter partner eller gå på byen er som en "slot machine" man har ingen kontroll på utkommet og år senere kan det vise seg at det var bortkastet tid eller at man i verste fall opplever noe negativ slik at man skulle ønske det var ugjort. Etter min erfaring er det bedre å bruke tid og krefter på aktivitet der man har mer kontroll over resultatet.

 

Hvis en for eksempel trener to ganger i uka er man garantert et positivt resultat etter en viss tid (tar forbehold i at øvelsene utføæes riktig og forsvarlig), spesielt om man fortsetter i mange år. Å trene vil som oftest være mye bedre enn ikke å trene. Hvis man går ut eller på to dater i uka, har man ingen garanti for et positivt resultat. Man kan møte mennesker som er så grusome at de ble sparket ut av helvete fordi de ikke ville ha dem der, bli utsatt for tilfeldig vold, eller kaste bort tid, penger og energi.

 

Man kan selvsagt ta noen turer på byen og gjøre seg opp en mening basert på opplevelsene og responsen man får. Fornuftig at du ikke skal drikke alkohol for da slipper du å få dårlig dømmekraft grunnet alkoholen.

 

Som kvinne bør det ikke være noe problem å få mye sex. Spørsmålet er med hvem og om det vil føles bra i ettertid.

Takk for svar. Greia her er at jeg vil ikke ha MYE sex.. Jeg vil ha GOD sex. Med en bra mann. Det er ikke like enkelt som det er å ha mye sex for å si det mildt. Jeg vil heller ha en fast sexpartner enn å ligge med mange forskjellige.. Har ikke selvtillit til å ligge med mange forskjellige heller egt.. 

 

Anonymous poster hash: ab97c...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det høres ikke ut som sexen er problemet som sådan, men at du har funnet deg noen tullinger. Du må vel egentlig bare lete til du finner noen som faktisk klarer å kommunisere med deg slik at sexen blir bra.

Sant nok. Har gått mye i meg selv for å finne ut om det er jeg som er problemet og gjør sexen dårlig, men jeg er tydelig på hva jeg liker, samt at jeg hører etter når mannen forteller meg hva han liker. Føler jeg kommuniserer bra og forstår han bra, men at det ikke er slik omvendt (når jeg skriver han mener jeg de jeg har ligget med bortsett fra min første kjæreste).

 

Har også tenkt noen ganger at kanskje de ikke syntes jeg var så fin naken, at de ikke tente på kroppen min og lignende. Har gått en del runder med meg selv for å unngå å tenke slik, men noen ganger klarer jeg ikke la være. 

 

Anonymous poster hash: ab97c...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sant nok. Har gått mye i meg selv for å finne ut om det er jeg som er problemet og gjør sexen dårlig, men jeg er tydelig på hva jeg liker, samt at jeg hører etter når mannen forteller meg hva han liker. Føler jeg kommuniserer bra og forstår han bra, men at det ikke er slik omvendt (når jeg skriver han mener jeg de jeg har ligget med bortsett fra min første kjæreste).

 

Har også tenkt noen ganger at kanskje de ikke syntes jeg var så fin naken, at de ikke tente på kroppen min og lignende. Har gått en del runder med meg selv for å unngå å tenke slik, men noen ganger klarer jeg ikke la være. 

 

Anonymous poster hash: ab97c...cc0

 

 

Ikke tenk sånn, hvis han ikke liker åssen du ser ut naken, så fortjener han heller ikke ha sex med deg ;)

 

Jeg er ingen ekspert på sex, men har en følelse av at mange oppfatter sex som noe egoistisk som bare skal være godt for den ene parten!

 

Sex er etter min mening en stor del av forholdet, å skal behandles deretter, så det er viktig at man faktisk tørr å spørre den andre hva den liker å ikke liker. Uten kommunikasjon fungerer hverken forhold eller sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...