Gå til innhold

Viste 15 minutter fra Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker helt OK ut. 
Ikke noe "banebrytende" eller den "wow-effekten". Hadde kanskje håpet på mer "open world", men dette var jo 15min av spillet, så blir spennende å se hva resten byr på. Men igjen tror jeg det blir noe lignende Uncharted gjør med sine spill. 

 

Har ikke noe imot lineært, så lenge det har god historie, character progression og karakterer som er interessante. 
Samtidig litt "stive" faction-animation/expressions. 

Lenke til kommentar

Grafikken ser bra ut til å være på xbox.

Lyddesign og karakterer ser ut til å være veldig bra.

 

Gameplay ser typisk star wars ut, så det er jo bra.

 

Ser også ut til at spillet er canon med tanke på karakterer. Så da har man altså en ny jedi som er ganske kraftig.

Lenke til kommentar

Ser litt for lineært ut etter min smak. Hadde håpet på en litt mer "åpen" engine, som i jedi knight serien. Hvor man kan finne på sine egne "finishing moves." Her ser det ut til at spillet gjør det meste for deg, noe som minner mer om force unleashed serien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser litt for lineært ut etter min smak. Hadde håpet på en litt mer "åpen" engine, som i jedi knight serien. Hvor man kan finne på sine egne "finishing moves." Her ser det ut til at spillet gjør det meste for deg, noe som minner mer om force unleashed serien.

 

Tenker akkurat det samme.. 

Lenke til kommentar

Ser litt for lineært ut etter min smak. Hadde håpet på en litt mer "åpen" engine, som i jedi knight serien. Hvor man kan finne på sine egne "finishing moves." Her ser det ut til at spillet gjør det meste for deg, noe som minner mer om force unleashed serien.

 

Jeg er mer glad i lineære spill med gode historier, dette minnet meg mye om uncharted satt til en star wars setting og det passer meg perfekt. Jeg har savnet sykt mye et godt singel player star wars spill i mange år nå. Så er veldig positiv etter denne traileren :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ian fra Shameless?

 

Og Jerome/Joker fra Gotham. :) Men han slipper vel å stifte fast ansiktet sitt denne gangen. :p

 

Ser ut som et typisk Star Wars actionspill, som forventet. Det gjør kanskje ikke så mye nytt, men det gjør meg fint lite, så lenge det gjør mye bra. Stor forskjell der. Men dette er jo bare en liten demo, så hvem vet hvordan resten av spillet vil være? Ser også at det står hvilken planet man er på. Betyr det at man kan dra til en annen planet eller to etterhvert? Ellers hadde de jo bare trengt å nevne planeten en gang i starten. Så vidt jeg vet blir det heller ikke mikrotransaksjoner, og slettes ikke multiplayer. Det lover meget bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser litt for lineært ut etter min smak. Hadde håpet på en litt mer "åpen" engine, som i jedi knight serien. Hvor man kan finne på sine egne "finishing moves." Her ser det ut til at spillet gjør det meste for deg, noe som minner mer om force unleashed serien.

 

Jeg er mer glad i lineære spill med gode historier, dette minnet meg mye om uncharted satt til en star wars setting og det passer meg perfekt. Jeg har savnet sykt mye et godt singel player star wars spill i mange år nå. Så er veldig positiv etter denne traileren :)

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar

Ser litt for lineært ut etter min smak. Hadde håpet på en litt mer "åpen" engine, som i jedi knight serien. Hvor man kan finne på sine egne "finishing moves." Her ser det ut til at spillet gjør det meste for deg, noe som minner mer om force unleashed serien.

 

Forsåvidt enig der. Som jeg var inne på, så forbinder jeg Star Wars universet i spillsammenheng som mer åpent og fritt.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at vi stadig hører folk klage over bare enda et open world spill, og nå klager folk fordi spill er for lineære?

 

Husker du klagingen når EA sa de ikke ville lage et lineært single player spill fordi ingen ville ha det?

Folk ble forbannet og forlanget et lineært sp spill.

 

Nå når de endelig får det. "meh, dette er for lineært, skulle heller vært mer åpen verden og co-op"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...