Gå til innhold

Vekkerklokke med vibrering?


Anbefalte innlegg

Jeg hører ikke noe som helst når jeg sover. Kan våkne til 20+ ubesvarte anrop, vekkerklokker som ikke har noen effekt osv. Dette er slitsomt for både meg og resten av dem i huset.

 

Så jeg må prøve noe nytt som jeg faktisk våkner utav, og tenker at en vekkerklokke med kraftig vibrering kan være et godt alternativ. Gjerne noe en legger under madrassen og ikke under puten.

 

Noen som har noen gode tips til en bra vekkerklokke som vekker dem som sover igjennom alt av lyder?

 

Har sett på sonic bomb som min datter bruker, men den er litt i største laget til å ta med seg når en skal på reise, så ønsker noe tilsvarende med i mindre format.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har klokke med vibrering, det er altfor svakt. Må ha noe så hele sengen rister :p

 

Med støt har jeg ikke prøvd, kanskje det kunne vært noe. Problemet er at jeg kan ikke fordra å sove med klokke på, så er kanskje ikke noe bedre med armbånd heller. Skal uansett vurderes.

 

Mobilen har jeg selvsagt prøvd som vekkerklokke. Den kan ligge på puten ved siden av meg å alarmen går for fult uten at det har noen effekt. I starten hjalp det å bytte alarmtone, men nå har ikke det noen effekt lengre heller.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Vurdert SB1000 fra SonicAlert? Regulerbar lydvolum - på det høyeste 2 db under hardrockband for fulle mugger et par meter fra sengen -  og i tillegg et skarpt gult lys som blinker i takt med "ringingen".

Våkner man ikke da bør man erklæres TUNGT hørselhemmet og be legen søke uføretrygde.... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...