Gå til innhold

Spillet til FromSoftware og Game of Thrones-forfatteren kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå liker jeg særdeles dårlig å være rettskriving-kritiker, siden jeg er rimelig dårlig på rettskriving selv. Så tar forbehold om alle mulige feil jeg selv har her. Uansett, er det virkelig "på tampen av E3" nå. Jeg leste setningen, og i ett øyeblikk tok jeg meg i å tenke at E3 hadde vært denne uken. Benyttes ikke uttrykket "på tampen av" som mot slutten av noe?

Lenke til kommentar

Nå liker jeg særdeles dårlig å være rettskriving-kritiker, siden jeg er rimelig dårlig på rettskriving selv. Så tar forbehold om alle mulige feil jeg selv har her. Uansett, er det virkelig "på tampen av E3" nå. Jeg leste setningen, og i ett øyeblikk tok jeg meg i å tenke at E3 hadde vært denne uken. Benyttes ikke uttrykket "på tampen av" som mot slutten av noe?

 

Nei, du har nok rett. :)

Slurv av meg, som jeg nå har rettet opp. Takk.

Lenke til kommentar

Nå liker jeg særdeles dårlig å være rettskriving-kritiker, siden jeg er rimelig dårlig på rettskriving selv. Så tar forbehold om alle mulige feil jeg selv har her. Uansett, er det virkelig "på tampen av E3" nå. Jeg leste setningen, og i ett øyeblikk tok jeg meg i å tenke at E3 hadde vært denne uken. Benyttes ikke uttrykket "på tampen av" som mot slutten av noe?

 

takk :)

Lenke til kommentar

 

Open world? Fuck dette. Fuck fromsoft, fuck mer eller mindre alle som kun klarer å spille gørr kjedelige og uorganiske open world spill.

 

Fuck deg som forhåndsdømmer uten å vite noe som helst om prosjektet.

Fuck også folk som må ha alt servert med teskje. Altså mennesker som er litt treigere enn andre.

Lenke til kommentar

 

Fuck også folk som må ha alt servert med teskje. Altså mennesker som er litt treigere enn andre.

Går det bra? Koffor antar du at spillet blir enkelt fordi det er Open World?

Hvorfor antar du at jeg antar det blir enkelt. Jøsses folk, skjerp dere og les hva som blir sagt.

Kan ikke huske et eneste innovativt open world spill. Ikke ett. Kommer Fromsoftware til å revolusjonere open world sjangeren og dra den ut av gjørma? Neppe. Drittlei av at alt skal være kjedelig open world i dag.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om de får lov til å beholde navnet og logoen? Jeg kan umulig være eneste som automatisk tenkte Elder Scrolls da jeg så navnet og logoen? Glem heller ikke at spillet Scrolls ble saksøkt og måtte skifte navn, fordi navnet er for likt Elder Scrolls.

 

Til sammenligning:

 

post-239837-0-14917100-1560055195.jpg

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å se om de får lov til å beholde navnet og logoen? Jeg kan umulig være eneste som automatisk tenkte Elder Scrolls da jeg så navnet og logoen? Glem heller ikke at spillet Scrolls ble saksøkt og måtte skifte navn, fordi navnet er for likt Elder Scrolls.

 

Til sammenligning:

 

post-239837-0-14917100-1560055195.jpg

 

Glem ikke at Bethesda ikke fikk gjennomslag for søksmålet og endte opp med et forlik der Mojang IKKE trengte å bytte navn på spillet.

Lenke til kommentar

Ah, sorry, tenkte på at annet spill. Praey to the gods, eller noe sånt. Husker bare at Scrolls ble saksøkt på grunn av navnet alene, så ser ikke helt hvorfor et spill som har både et svært likt navn og logo skal slippe unna. :)

 

Det kommer ikke til å skje. Logoen har nada til felles med ES bortsett fra at de deler en generell geometrisk form.

 

Hele grunnen til at de gikk etter Mojang og No Matter var at de brukte hele ord fra varemerket deres, Scrolls og Prey respektivt. Derfor ble det ingen videre konflikt da No Matter byttet fra Prey til Praey.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...