Gå til innhold

Huawei får ikke lenger forhåndsinstallere Facebook og Instagram


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke sånn at Google har startet samarbeidet med Huawei igjen nå da?

Det var nå det vi ble informert om forrige uke...

 

Anyways, kunne virkelig ikke brydd meg mindre om at Facebook kutter båndene.

Selv har jeg Huawei og har aldri vært mer fornøyd med en telefon noensinne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Føler egentlig at dette kun er positivt for Huawei. Snart kommer han idioten borte i det hvite hus til å ombestemme seg fordi han bare "fikk lyst", så er alt tilbake til normalt igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Bare usa ikke rører Samsung, så er jeg fornøyd !!!

Du burde vite at Koreanske myndigheter gjør ganske mye for å verne sine bedrifter som Samsung og LG f.eks. Det er ikke enkelt for utenlandske aktører å tjene gode penger i Sør Korea. 

 

Men jeg håper, som deg, at Trumpinsanity snart er over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde vite at Koreanske myndigheter gjør ganske mye for å verne sine bedrifter som Samsung og LG f.eks. Det er ikke enkelt for utenlandske aktører å tjene gode penger i Sør Korea. 

 

Men jeg håper, som deg, at Trumpinsanity snart er over.

Det gjør norske myndigheter også.

 

Kan minne på at USA nektet å gi Norwegian tillatelse til å fly i USA etter å ha signert OpenSkies avtale med EU som sier at de MÅ si ja til alle europeiske selskap. Noe de altså brøt for å verne nasjonale flyselskap, så også USA gjør mye for å beskytte egne, or lager urettferdige forhold. Du vet aldri hvem som er neste mål på USA sin liste, denne galskapen må stoppe.

 

Akkurat dette derimot... en app mindre å avinstallere,litt mindre spyware fra USA, ikke så ille.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forbudet er ikke krise for dagens tlf.

Jeg kjøpte selv en Huawei Mate 20 X fra Kina som kom uten Google tjenester, jeg sendte play store APK fra Samsung s8. Startet app på importert Huawei, så installerte den alt den trengte.

 

Har fått sykt med oppdateringer på OS fra Huawei og play store virker som gull sammen med alt annet av apper. Beste tlf jeg har eid, i kontrast til Samsung og andre som oppdaterer sjeldent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...