Gå til innhold

Google Stadia kommer i november til 99 kroner i måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"som inkluderer Stadia-håndkontrolleren som du er nødt til å ha for å spille Stadia-spill"

 

Det er feil. Stadia støtter en rekke kontrollere. Ref https://twitter.com/GoogleStadia/status/1136666294265307136?s=19

 

Takk! Jeg presiserte det litt - man er nødt til å ha Stadia-kontrolleren for å spille på TV-en, ettersom Chromecasten bare videreformidler videosignalet og lyden, men ikke kontrollerinput :)

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tullefirma som google som driver med sensur av politiske motstandere oensker seg 99kr måneden for at jeg ska få spillt et spill?

 

Hvis nettet er treigt så blir det umulig å spille?

 

Spille på mobilen..er ikke så å si alle mobilspill idag gratis?

For en deal..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tullefirma som google som driver med sensur av politiske motstandere oensker seg 99kr måneden for at jeg ska få spillt et spill?

 

Hvis nettet er treigt så blir det umulig å spille?

 

Spille på mobilen..er ikke så å si alle mobilspill idag gratis?

For en deal..

Høres ut som du er litt eldre enn målgruppen.. de aller fleste spill nå, både PC og konsoll, fokuserer på online spilling. Kun et fåtall mobilspill tar ikke betalt for å kunne avansere. Dessuten glemmer du et viktig poeng, at du ikke trenger å kjøpe en dyr maskin for å kunne spille det nyeste.

 

Det du sier er egentlig akkurat som å si "hva skal man med Netflix, vi har jo videokassetter".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Bestilte meg en "Founders Edition". :)

 

Som kewell79 sier så blir det litt som å se på enten kontrolleren, eller Chromecast Ultra'en som til halv pris. Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en ekstra Chromecast Ultra uansett, og kontrolleren kan nok brukes med PC om man ikke gidder fortsette med Stadia etter prøveperioden. Så jeg ser ikke på det som noe tap om det ikke faller i smak.

 

Men når det er sagt, så virker det litt DOA på meg dette her. Jeg tror folk forventet noe mer liknende XBox's Game Pass, der man tross alt får over 100 spill man kan kose seg med, og gjerne for en vesentlig billigere penge. Skal dette bli noen suksess, så tror jeg de må finne en måte å utnytte de unike mulighetene de har gjennom Googles infrastruktur for tjenesten. Slik at man blir tilbudt noe som er unikt. Uten det, så er det bare en console fri console. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...