Gå til innhold

Google Stadia-pris og -lanseringsdato har lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes veldig, veldig, veldig merkelig ut med en gratisvariant med så kraftige spesifikasjoner.

Gratisversjonen vil ha "Up to 1080p" og det er ikke med gratisspill, trolig bare demoer du får spille uten å betale ekstra. Endret av kilik
Lenke til kommentar

Så lenge de klare å levere 4k@60Hz uten at det fremstår overkomprimert, det har lav latency osv så er det jo lovende. Men spillbiblioteket ligner jo ikke grisen, og det å betale 10 USD per mnd ser ut til å gi deg fryktelig lite om det ikke skal gi deg fri tilgang til det allerede knøttlille spillbiblioteket?

 

Om jeg spiller på PC, kan jeg da bruke mus og tastatur? Eller er du låst til å bruke gamepad? Microsoft's xCloud kommer jo helt garantert til å ha langt flere spill enn dette. Og hvorfor ikke mulighet for 1080P@120Hz? Det virker litt snodig i all den tid det ikke krever noe mer båndbredde sammenlignet med 4K@60Hz.

 

Blir morsomt å teste, den dagen slike tjenester klarer å få bra nok nivå så kan man fort nedskalere oppsettet hjemme ganske så kraftig men det er nok bøttevis av år før vi er helt der er jeg redd.

Lenke til kommentar

Så lenge de klare å levere 4k@60Hz uten at det fremstår overkomprimert, det har lav latency osv så er det jo lovende. Men spillbiblioteket ligner jo ikke grisen, og det å betale 10 USD per mnd ser ut til å gi deg fryktelig lite om det ikke skal gi deg fri tilgang til det allerede knøttlille spillbiblioteket?

 

 

Er det egentlig dyrt? 1200 kr i året for tilgang til 4K i 60 FPS, måtte vel fort ut med 10-15.000 for en PC som klarer det? Kanskje man til og med sparer det inn på strømmen man slipper å betale ..  :roll: 

 

Sålenge 1080p er gratis, ser jeg det ikke som et veldig stort problem - gitt at du faktisk får 60 FPS på 4K da.

 

Men, det som blir mest spennende her er prisen på spill. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...