Gå til innhold

Battlefield V tar turen til Lofoten i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så bra ut.. Men var det snakk om at dette kartet ikke blir å spilles i Conquest tro? Jeg hørte noe om dette på reddit.. 

Lenke til kommentar

Dette spiller er jo helt ødelagt pga juksing/hacking, Battle royal modusen er nesten helt død, tar jo alt fra 2 til 5 minutter, nesten ingen som spiller det nå... Tror de må få en fungerende anti-cheat, før de forsetter med dette... EA spill er jo notoriske for hacking...

Lenke til kommentar

Desuten er Battlefield blit er genarisk arkadespill uten dybde,karakter og tatikk, laget for ADHD kids.... synn at EA ødelagte Battlefield serien på den måten...

Bf V er helt topp, men litt få kart nå. Det er nok bare du som suger, og dermed synes du spillet og verden ellers suger ;)

 

Hør det før...

 

Du har nok ikkje lov til å spille spillet tenker jeg ?

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så bra ut.. Men var det snakk om at dette kartet ikke blir å spilles i Conquest tro? Jeg hørte noe om dette på reddit.. 

 

Lofoten og Provence skal vist være for en mindre infanteri fokusert modus.

Jeg ville tippe squad conquest.

 

Det er snakk om at de kanskje blir deler av grand operations.

Lenke til kommentar

Desuten er Battlefield blit er genarisk arkadespill uten dybde,karakter og tatikk, laget for ADHD kids.... synn at EA ødelagte Battlefield serien på den måten...

 

Blir stadig mer forvirret av dette.

 

Battlefield v er vel det første i serien på lenge som har alt det du klager på at mangler.

 

Det er iallefall det minst arkade lignende siden før bad company 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lofoten og Provence skal vist være for en mindre infanteri fokusert modus.

Jeg ville tippe squad conquest.

 

Det er snakk om at de kanskje blir deler av grand operations.

 

Utrolig teit. 

Lenke til kommentar

Dette spiller er jo helt ødelagt pga juksing/hacking, Battle royal modusen er nesten helt død, tar jo alt fra 2 til 5 minutter, nesten ingen som spiller det nå... Tror de må få en fungerende anti-cheat, før de forsetter med dette... EA spill er jo notoriske for hacking...

 

Ikke merket noe til juks på PS4.

Lenke til kommentar

 

Lofoten og Provence skal vist være for en mindre infanteri fokusert modus.

Jeg ville tippe squad conquest.

 

Det er snakk om at de kanskje blir deler av grand operations.

 

Utrolig teit. 

Tja, om kartene ikke er store nok for full conquest så er det vel bedre?

Lofoten kartet ser iallefall veldig lite ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tja, om kartene ikke er store nok for full conquest så er det vel bedre?

Lofoten kartet ser iallefall veldig lite ut.

 

Nja.. Jeg liker ikke at de utvikler kart som er så små når det også er få som sikkert kommer til å spille dem.. 

 

De har jo laget disse ai-oppdragene og som det virker til ingen bruker tid på heller.. Så begynner de å pompe ut slike kart nå igjen. Blir rett og slett litt skuffet over dette. 

Lenke til kommentar

 

Tja, om kartene ikke er store nok for full conquest så er det vel bedre?

Lofoten kartet ser iallefall veldig lite ut.

 

Nja.. Jeg liker ikke at de utvikler kart som er så små når det også er få som sikkert kommer til å spille dem.. 

 

De har jo laget disse ai-oppdragene og som det virker til ingen bruker tid på heller.. Så begynner de å pompe ut slike kart nå igjen. Blir rett og slett litt skuffet over dette. 

De fikk en god del klager på størrelsen på kartene i battlefield 1 og nå battlefield v.

Spesielt var det mange som ikke likte panzerstorm, og hvordan tanks og fly tok så mye fokus i conquest.

 

Det er mange som ønsker seg noe lignende de små domination kartene fra battlefield 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De fikk en god del klager på størrelsen på kartene i battlefield 1 og nå battlefield v.

Spesielt var det mange som ikke likte panzerstorm, og hvordan tanks og fly tok så mye fokus i conquest.

 

Det er mange som ønsker seg noe lignende de små domination kartene fra battlefield 4.

 

Jeg forstår det.. Men fremdeles er det ganske rart at de ikke forstår at de bør optimaliserer kartene sine for ihvertfall conquset.. Det er den modusen flest spiller.. Nå forstår jeg det som at man fremdeles kan spille Squad-conquest men det er litt lite etter min mening.

 

Men jeg gleder meg uansett til å teste disse kartene.

 

Det er forøvrig merkelig at fans klager over betydningen av tanks og fly i spillet.. Det er jo det som er Battlefield og har alltid vært battlefield. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...