Gå til innhold

betatester for iOS 13?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har installert på en iPhone x og har ikke opplevd noen bugs. Vet at det er mange som har opplevd bugs med Mail app, faceid osv. Svenske brukere har rapportert at bankid ikke funker, men her har jeg både bankid og Vipps som funker som før, så for meg har det kun vært en fryd.

Lenke til kommentar

Jeg har installert på en iPhone x og har ikke opplevd noen bugs. Vet at det er mange som har opplevd bugs med Mail app, faceid osv. Svenske brukere har rapportert at bankid ikke funker, men her har jeg både bankid og Vipps som funker som før, så for meg har det kun vært en fryd.

 

Hm. Høres jo litt usikkert ut, men har lyst til å ta sjansen likevel. Har en iPhone 7, men vet ikke om det skal ha noe å si for opplevelsen.

Lenke til kommentar

Hm. Høres jo litt usikkert ut, men har lyst til å ta sjansen likevel. Har en iPhone 7, men vet ikke om det skal ha noe å si for opplevelsen.

Nei, det skal ikke ha noe å si. Har installert iOS 13 både på en iPhone x og iPhone XS Max, begge blir brukt daglig og vi har ingen problemer. Men, det er tross alt en beta og det er forventet å ha noe bugs. Jeg trodde jeg skulle klare vente til første public beta men jeg er for utålmodig når det kommer til nytt iOS... Særlig et med så mye nyheter. Dark mode er herlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...