Gå til innhold

Nytt batteri til iPhone6s - Haster :)


Anbefalte innlegg

Hei, min iPhone6s lader ikke mer, i det siste har telefonen vært svært varm ved ladning. Så tenker batteriet er ødelagt, ettersom den ikke nå vil lader mer. Vet dette er er gammel tlf, men uaktuelt å kjøpe ny, og sikkert ikke mulig få dette på reklamasjon ettersom kjøpt i 2016(?)

 

Driver å leter på nett etter nytt batteri, skifter selv. Men finner så mange sider der ute som tilbyr. Kom over denne siden: https://www.teknikkdeler.no/sign-komplett-pakke-for-batteribytte-iphone-6s - Men etter å har lest tilbakemeldinger er det dårlig kundeservice og treg frakt. 

 

Noen som kan annbefale en side med batteri + verktøy + limstrips.

 

Setter stor pris på raskt svar, da dette haster litt :) BTW trenger også batteri til iPhone6(ikke S) i samma slengen :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iFixit har jeg hørt skal være greie. Batteri går ofte som slitasje, så regner med ikke det blir dekket av reklamasjon. På ebay er det også billige batterier, samt verktøy, men det er jo litt lenger ventetid. 

 

Regner med det er https://www.ifixit.com/Store du sikter til. Virker så de ikke sender batteri til Norge... 

 

(The item "iPhone 6 Replacement Battery / Part Only" cannot be shipped to your country and has been removed from your cart.

The item "iPhone 6s Replacement Battery / Fix Kit" cannot be shipped to your country and has been removed from your cart.)

Endret av afixy
Lenke til kommentar

 

Har prøvd, om du leser første post, så er det akkurat dette batteriet jeg linket til. Spør ikke heller hovrdan som helst batteri, vet det er forskjell på kvalitet. Er ute etter en nettside som folk vet selger OK produkter. 

 

Ikke alltid det første å beste fra google, "spons" er goo-goo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...