Gå til innhold

The Division 2 introduserer en ny klassespesialisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Too little, too late for min del.

The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille...

Lenke til kommentar

Too little, too late for min del.

The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille...

 

Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille

Lenke til kommentar

 

Too little, too late for min del.

The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille...

 

Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille

Jeg brukte raskt 100 timer i spillet, men som vi alle ser ut til å være enig i, det er ingen god grunn til å fortsette etter ett visst punkt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...