Gå til innhold

– Apples kraftigste Mac noen sinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Jeg tok prisen for en ca 11k mac mini (den nye) og lekte litt på Komplett for å se hvor mye maskin jeg kunne få for samme pengene i en midi tower. Ble j*vla mye mer maskin for samme summen.

Så om en virkelig vil kan man nok bygge like rå maskin her for halve prisen. Apple eier ikke skam, men kundegruppen den er myntet på vet jo ikke bedre.

 

Du har misforstått. Selvsagt kan du bygge en råere spekket PC til samme pris som Mac Pro i grunnmodell, men det du betaler for er jo den fantastiske og velbyggede plattformen dette er. Nye Mac Pro kan spekkes hinsides langt over det du er i stand til å bygge selv.

Lenke til kommentar

Jeg tok prisen for en ca 11k mac mini (den nye) og lekte litt på Komplett for å se hvor mye maskin jeg kunne få for samme pengene i en midi tower. Ble j*vla mye mer maskin for samme summen.

Så om en virkelig vil kan man nok bygge like rå maskin her for halve prisen. Apple eier ikke skam, men kundegruppen den er myntet på vet jo ikke bedre.

 

Kundegruppen dette produktet er myntet for er nok ikke de som rører rundt på kupptorget til komplett. Dette er nok for det profesjonelle markedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...