Gå til innhold

Følg med på Apples lansering 19:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Apple-haterne er på plass ser jeg. Merkelig at de får solgt så mye utstyr når det tydeligvis bare er dritt...

 

Og ganske utrolig hvor mye tid dere bruker på å disse et selskap dere ikke kjøper noe fra.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Apple-haterne er på plass ser jeg. Merkelig at de får solgt så mye utstyr når det tydeligvis bare er dritt...

 

Og ganske utrolig hvor mye tid dere bruker på å disse et selskap dere ikke kjøper noe fra.

Du har ikke følgt med

Apple sliter og selger mindre og mindre produkter hvert år

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du har ikke følgt med

Apple sliter og selger mindre og mindre produkter hvert år

 

Hva pokker har det med saken å gjøre? 2018 var deres beste år noensinne på inntekter. Kanskje de solgte færre produkter, men de tjente allikevel mer fordi prisene har gått opp. Du er så fokusert på hatet ditt at ikke engang legger merke til alt det andre som skjer.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Hva pokker har det med saken å gjøre? 2018 var deres beste år noensinne på inntekter. Kanskje de solgte færre produkter, men de tjente allikevel mer fordi prisene har gått opp. Du er så fokusert på hatet ditt at ikke engang legger merke til alt det andre som skjer.

Du er en gedigen fan som ikke liker sannheten

Du er vel den typen som bare må ha det nye eplet, fordi det er nytt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du er en gedigen fan som ikke liker sannheten

Du er vel den typen som bare må ha det nye eplet, fordi det er nytt...

 

Haha, Macen min er fra 2011 og jeg bruker Samsungtelefon. Kos deg med hatet ditt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...